"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. szeptember 1., csütörtök

Egy elmaradt keresztelő

Nos, tény: a jobb lábamra kevesebben voltak kíváncsiak, mint a balra. (Vagy a fotó hiánya miatt, vagy azért, mert miután látták a balt, megfogadták, hogy ide SOHA TÖBBÉ nem jönnek vissza.) Kicsit meg is bántódtam a jobb lábam nevében. Persze ehhez az kellene, hogy legyen NEVE. De milyen nevet adjak neki? Férfi neve nyilván nem lehet egy női lábnak... Esetleg Emma? És nem fognak megsértődni az Emma nevű olvasók? Mégiscsak egy lábról van szó... Erről aztán eszembe jutott, hogy a filmekben a pasik szokták elnevezni az egyik testrészüket, ami szerintem elég vicces. Úgyhogy lemondtam a lábnévadásról.

9 megjegyzés:

  1. Ó, a testrész-névadás nem csak a férfiak privilégiuma. Heidi Klum is nevet adott a két mellének. Férfineveket, ráadásul. ;-)

    VálaszTörlés
  2. Nem lehet mindenki szép és okos is egyszerre. :)

    VálaszTörlés
  3. "emma"? Ez a név má' le van védve, igy a kamionyos felesígit vagy vagy kezit vagy mit - híjják, a jobbik felölit.

    (Tu'od ha hosszó a várakozás, akkó: emma, emmeg hónap.)

    VálaszTörlés
  4. Amellyikett jobban kedveled, az lehetne mongyuk: ájlábjú

    VálaszTörlés
  5. pedig nagy lehetőségek lennének ebben. lehetne két futballista. egy bal szélső és egy jobb...modjuk Cruyff meg Figó. ha maradunk Magyarok akkor Czibor és Budai (a mostaniak nem érdemlik meg a lábadat)...

    ...esetleg politikusok jobbról és balról (kívánkozna rögtön két név, de nem akarok ízetlenkedni
    )
    Esetleg ha a Te Béládnak akarnál kedvezni...szóval...én ugyan nem vagyok szélsőséges, de annak örülnék legjobban, ha az én asszonyom mind gyakrabban szélső balról és jobbról pozicionálná a két láb
    át, bocsánat a nevét, (kicsit belezavarodtam).

    VálaszTörlés
  6. anyus, lehet hogy vannak olvasóid akik csak képet nézni jönnek?:-)

    legyen neve, akkor október elején tarthatnánk egy lábkeresztelősbulit:-))

    VálaszTörlés
  7. kell lennie olyan névnek amiről nem.

    VálaszTörlés
  8. Mi lenne, ha egyik lenne a bal, a másik meg a jobb láb, hogy ne legyen olyan egyszerű, esetleg fordítva. :P

    VálaszTörlés
  9. kíváncsi vagyok, holnap mi következik?

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.