"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. szeptember 6., kedd

A gomb

Az ugye vérciki lenne, ha elvittem volna egy nadrágot a varrónőhöz, hogy varrja vissza rá a gombot? Na. Hát mert nem is ez történt. Már abból is látszik, hogy a nyamvadék leszakadt gomb még mindig ott van az asztal közepén. Azért vittem el a nadrágot, hogy gombot üttessek fel rá. Géppel. Hogy jó erős legyen. De a varrónéni azt mondta, tartósabb, ha varr rá egyet. És hamarabb megvan, mert a géphez át kellene szállítani máshová, és az egy nap. Úgyhogy felvarrta. Másfél perc alatt. Az út oda-vissza babakocsival cirka fél óra. Most mondja valaki, hogy lusta vagyok.

13 megjegyzés:

  1. :D

    És ennyibe kerül egy gombfelvarrás?

    (Béla elég drágán számítja fel nekem, attól félek.)

    VálaszTörlés
  2. De ha esetleg nem lenne otthon tűd, azt is meg kellett volna venni. :)

    VálaszTörlés
  3. na "erre a bejegyzésre varjunk gobot!"

    VálaszTörlés
  4. én azt mondom, most is (mint mindig) ösztönösen a legjobb utat választottad.)
    - a "Dednek" egy összeszurkált ujjú ideges szülő helyett szolgáltattál egy több mint fél órás "sétakocsizást".
    - újabb embereket ismertél meg,
    - tovább fejlesztetted az amúgy is legendás probléma megoldó képességed és
    - anyagot gyűjtöttél e rövid de szellemes blogbejegyzéshez...
    (valamint közvetve engem is megnyugtattál, hogy Te sem vagy jobb mint a feleségem. :P)

    VálaszTörlés
  5. :D
    (idejöttem kicsit röhögni, mert a freeblog nem enged bejelentkezni az adminba.)

    VálaszTörlés
  6. ...ha kiírnád ide a jelszót - akkor írnék helyetted egy posztot.

    VálaszTörlés
  7. jó de akkor hozzál nekem is valamit.

    VálaszTörlés
  8. Április elsején sorsolhatnánk, hogy ki hova ír bejegyzést, aztán ki kellene találni, hogy ki írta. vagy valami ilyesmi.

    Lehet inkább nem is április elsején, az unalmas.

    VálaszTörlés
  9. ......aha vagy átállítani a blogogunkat valaki más profiljára...én mondjuk nézhetnék úgy ki mint laci bá...vagy esetleg jazoli...és ki kéne találni ki vagyok.
    szerintem nagy ötlet.

    VálaszTörlés
  10. Majd én megdícsérlek anyussom. Ez oszt igen. Gyönyörő lett. Vót e vele sok munka még ezta rengeteg betőt mindet átírtad?

    VálaszTörlés
  11. Viszonyt vannak nála szép pörgő lapták.

    VálaszTörlés
  12. Most arról van szó, hogy túl sokat írok? Erre már én is gondoltam:)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.