"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. szeptember 8., csütörtök

Gyökér ajánlat

Már többször gondoltam rá, hogy leiratkozom erről a reklámküldő marhaságról, de a lábhal után ma ismét egy zseniális ajánlat érkezett. "2 alkalmas gyökérkezelés panoráma röntgennel és konzultációval 40000 Ft helyett 18000 Ft-ért".

Merthát ugye. Ül a lehetséges célszemély (ÉN) a gépnél, már megitta a reggeli kávéját de még mindig alig lát ki a fejéből, a gyerek alszik mert éjjel telenyomta lázcsillapítóval, odakint randa borulat, szemerkél az eső, biztosan egész nap vacak idő lesz... grrr. És akkor felcsillan a fény az alagút végén, nahát mecsoda lehetőség, mi lenne, ha INKÁBB ELMENNÉK EGY JÓ KIS GYÖKÉRKEZELÉSRE, hiszen most akciós!!! Két alkalom?? Alkalmi vétel. Ja, persze minden gyökérkezelés legalább két alkalom. De panorámaröntgen?? A Nyugatinál van, szóval közben nézhetem a Margit körutat?? És ha nem kell gyökérkezelni? Ahá, akkor kaphatok fogékszert. Már látom is magam, egy izgalmas konzultáció után, felfogékszerezve, hónom alatt a bekeretezett panorámakép az állkapcsomról. Ennyiért igazán megéri.

4 megjegyzés:

  1. :DDDD éna lábhalas után leiratkoztam. mert féltem. azt hittem, ez valamiféle piócás magasvérnyomásos kuruzslás-szerű.

    VálaszTörlés
  2. :D :D HÁHÁHÁ! ilyen nics. Álmodtad.

    VálaszTörlés
  3. A nyugati tőlünk nem látszik, de 5.000 Ft-ért feljöhetsz a francia erkélyemre sőt! mindkettőre. Megnézheted a kilátást, fényképezhetsz, sőt, én is lefényképezlek az egyikről, miközben a másikon állsz választható irányból, sőt barátságunkra való tekintettel mindkét irányból. Majd szittyazoli bekeretzi, mert az neki jobban megy.

    VálaszTörlés
  4. ...részletess, 12 megapspriccel.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.