"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. szeptember 2., péntek

Hónalj

A most következő mondatoknak semmi köze a lábsorozathoz. Mert egyrészt ugye a lábsorozat lezárult. Másrészt nem az én hónaljamról lesz szó.

Egyes kékharisnyák - akikkel a magam részéről mindennemű közös platformot kizárok - előszeretettel mondogatják, hogy ha a férfiaknak kellene gyermeket szülni, már rég kihalt volna az emberiség. Ebből jól látszik az említett kékharisnyák ostobasága. Hiszen miért vizsgálnánk ilyen drasztikus eszközzel a hímneműek fájdalomtűrő képességét? Javaslom a sokkal egyszerűbben megvalósítható hónalj-epilálást. Na? Naaa??

(Az ötlet megtörtént eseten alapul, vagyis 1 teszteredményem már van.)

4 megjegyzés:

  1. szerintem meg kevesebb árva gyerek lenne... valószínűleg a népesség nem érné el a jelenlegi 1/4-ét, de képzeld el azok kevesen milyen jól élnének :D Ráadásul ha az ő terhességükről lenne szó menten nem éreznék kényelmetlennek a gumit, sőt szerintem hamar kiderülne, hogy gumival MÉG JOBB!!!

    VálaszTörlés
  2. Megint ellentmondok. A legnagyobb megrökönyödésemre egy csomó ifjú férfi(?) szőrteleníti magát. Úgy vagyok velük, mint Te az említett kékharisnyákkal. (Hehe, a mellbekecsemet a szívműtétnél eltávolították. Sörpocak nőtt helyette.) :-)

    VálaszTörlés
  3. Na, nekem meg pont az volt a nagy meglepetes, hogy mostanaban ujra latok szoros honaljakat fiatal lanyokon is.
    Nem tudom, hogy ezt most retro-e, vagy csak feledekenyseg volt?

    VálaszTörlés
  4. És mi is lett a teszt eredménye? :D

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.