"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. szeptember 6., kedd

Lábhal

Ez meg pláne nem a lábsorozat folytatása.

Ma új szót tanultam. Nagyon tetszik. HALPEDIKŰR. Először persze azt gondoltam, hogy a halakat kezelik. Esetleg az uszonyukat. De nem. Ha rajtam kívül van még valaki, aki eddig még nem hallott erről, odabent megnézheti.

"A márnák családjába tartozó piros szívogató márnák (Garra Rufa) a Közel-Kelet édesvizeiben őshonosak, elsősorban Törökország területéről eredeztethetők. Szájukkal vákuumot képezve tisztítják meg a bőrt az elhalt hámsejtektől, közben kellemes mikromasszázsban részesítik a lábat, gyorsítják a vérkeringést, oldják az izomgörcsöket."

És így néz ki (a legviccesebb videót választottam ebből a tárgykörből):

4 megjegyzés:

  1. És most akciósan 3990 forint helyett csak 1750. Szóval ennyit kell fizetni h megetethessem a halaikat.

    VálaszTörlés
  2. Ezer szerencséjek ezeknek a halaknak hogy nem az én lábamal vették föl ezta filmet.
    Amellyik hal nem tudot vóna azonmód kiugranyi a lavurbul, az fé' percen belő mind beledöglött vóna.

    VálaszTörlés
  3. Hahh...Az vóna csak az igazi horror, ahugy a pirannyák egymást tiporva visitozva menekőnek a dézsa sarkába.

    VálaszTörlés
  4. Amúgy csak szólok, ha "julis üzenire" kattantgatok a te blokkodot hagyíttya mindég vissza.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.