"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. szeptember 2., péntek

Lábtalan bejegyzés

Tegnap tovább zuhantak a mutatóim, ennek pedig az lesz a következménye, hogy a maradék olvasóközönség jól megszívja. Merthogy nem hajszolom tovább a népszerűséget, ezért olyan témát választottam, ami a legtöbb ember számára dögunalom, de már rég tervezem, hogy írok róla. És nincs lába. Az öves díszcsík.

Először is: nem rajongok a halakért. Nem jövök lázba attól, ha valaki egész nap ide-oda úszik, és még csak nem is egy Kásás Tamás. Márpedig a legtöbb hal összvissz ekkora produkcióra képes, illetve válogatás nélkül betömköd a szájába mindenfélét amit elé szórnak a vízbe. Van néhány, amelyik legalább viccesen néz ki, de aztán ezzel ki is fújt az egyedisége. Viszont az öves díszcsík, az más. Nálunk kettő van, és állandóan szórakoztatják a párjukat. Például azt játsszák, hogy megdöglöttek. Ilyenkor hanyatt fekszenek az aljzatra, esetleg oldalt. Vagy ráhevernek a vízinövényekre. Kergetőznek. Összesimulnak. SMACIZNAK! Tényleg. De igazán akkor zártam őket a szívembe, amikor megbetegedtek (darakór), látszott, hogy állati vacakul vannak, alig mozogtak, bebújtak szorosan egymás mellé egy kis odúba és várták a véget (jó, jó, nyilván nincs haláltudatuk, de teljesen úgy tűnt). Na szóval, ha valaki csak akváriumban tarthat állatot, akkor ne kutyát vegyen, mert az nem fogja ott jól érezni magát, hanem öves díszcsíkot. Legalább nem ugat. (Mondjuk víz alatt a kutya sem.)

10 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretnék egy öves díszcsíkot. Nagyon!!

    VálaszTörlés
  2. Á, ez álom marad, sajnos a két macska is örvendezne a halaknak...

    VálaszTörlés
  3. :D :D vizicicák
    Pici a lakás is :( Majd, egyszer...:) De egyszerűen beleszerettem a halacskába a leírásod alapján (pedig én sem vagyok nagy "halas") :)

    VálaszTörlés
  4. istenem, ha hamarabb elolvasom.... van 2 cica és ma visszük haza a kiskutyát....

    VálaszTörlés
  5. hófehérke cica. egyik kolleginám lánya talált egy kiskutyát, de ők panelben nem szeretnék tartani... szóval örökbefogadjuk.

    VálaszTörlés
  6. igen. leszegte az állát ha simizni akartuk. de azóta lerendezték a hatalmi harcaikat. Hófi beállt a sor végére.

    VálaszTörlés
  7. Bocsi, az én kedvencemnek kilenc öve van. Igaz, nem hal, és nincs is a birtokomban. :-)
    hu.wikipedia.org/wiki/Kilenc%C3%B6ves_tatu

    VálaszTörlés
  8. Én nem nagyon szeretnék halat, a Párom viszont igen. Így azt hiszem, előbb vagy utóbb lesz is. Kígyót, békát sem akartam ... Ráadásul, azt hiszem, nem sokára kutya is lesz, Kicsilányka nagyon meggyőző tud lenni, ebben a témában. :)

    VálaszTörlés
  9. Az öves díszcsíkról nekem egy ruhadarab jutott eszembe:)))
    Legalább ennyire érdekes téma számomra.
    Amúgy meg a teknős is hasonlóan hálás jószág, csendben van, nem mutatja ki az érzelmeit, és igénytelen - legalábbis a miénkről azt hittük, amíg meg nem halt.

    VálaszTörlés
  10. Helyeskek ezek:)
    A halakat en is mindig unalmas, egyeniseg nelkuli teremtmenyeknek kepzeltem.
    Hugom tervezi, hogy akvariumot vesz a gyerekeknek karacsonyra (hat nem tudom, mennyire fogjak elvezni), javaslom majd neki ezeket a kis aranyosakat.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.