"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. szeptember 14., szerda

Most megmondom a tutit

Rengeteg fejtegetést, okoskodást és vitát végigolvastam/hallgattam már arról, hány év korkülönbség ideális két gyerek között. Mert ugye ha túl kevés, akkor nagyon nehéz az anyának, ha több, akkor erősebb a testvérféltékenység, ha még több, akkor már nem tudnak együtt játszani, nem "nőnek össze" stb. stb. stb. Mindez igaz, és az ezen túli, több ezer oldalas szakirodalom is, nem beszélve az általános következtetésről, amely szerint ideális korkülönbség nincs.

Ennek ellenére amikor tegnap másodszülött fiam kivitte a dedet a játszótérre, és egy óra múlva utánuk mentem, mert azt hittem egy csapat zabolátlan óvodás szabadult be a társasház udvarára, pedig csak ők ketten visítoztak mint az eszementek, na szóval most teljes bizonyossággal kijelenthetem, hogy az ideális korkülönbség 12 év.

5 megjegyzés:

  1. Nem is. 11 év az ideális. :)

    VálaszTörlés
  2. :))))))))

    neeeem is, az ideális a kettő. :) tegnap a Nagy és a Kicsi beültek a megnemszületett Legkisebb kiságyába és a Nagy mesét "olvasott" a Kicsinek, aki cserébe hálásan begömböcködött az ölébe.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.