"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. szeptember 29., csütörtök

Pénzügyi megoldások

Fel kell jegyeznem, nehogy elfelejtsem: szerencsés vásárló vagyok. Megírta nekem levélben a Mosolygóstecsó Pénzügyi Megoldások Csapata. Azért vagyok szerencsés, mert használom a pontgyűjtő kártyámat a vásárlásaimnál. És így a Mosolygóstecsó jól látja, mennyi rengeteg pénzt hagyunk ott havonta. De erről a Csapat nem tesz említést a levélben, csak szól, hogy sitty-sutty könnyedén kaphatnék hitelt. És ez még hagyján. Kamatkedvezményt is. És így hálából amiért olyan k...a sokat költünk náluk a THM CSAK 37 százalék lenne! (Ha esetleg olyan lúzerek vagyunk, hogy postai csekken törlesztünk akkor 40,5.)

És erről eszembe jutott, hogy a múltkor a bankban láttam egy táblácskát: "Intimpénztár". Sajnos épp ebédszünet volt, ezért nem tudom, milyen ruhában és testhelyzetben intézik bent a pénzügyeket. De biztosan szükség van rá, amikor például valaki a gatyáját is kénytelen otthagyni.

3 megjegyzés:

  1. elvileg nem hangzik rosszul...lehúzzák a gatyámat és még pénzt is adnak. (csak mögém ne kerüljenek.)

    VálaszTörlés
  2. az intimpénztárnál nyitható az intimbetét?
    (fúj, elnézést)

    VálaszTörlés
  3. sztem ezt is a Mosolygóstecsó Pénzügyi Megoldások Csapata találta ki. Pénzügyi megoldások pénzhiányban lévő prostituáltaknak. "Intimpénztár prostituáltaknak" Mekkora ötlet!
    De az is lehet, h az intimpénztár esetében egyszerűen csak arról van szó, h anyaszült meztelenek a pénztárosok ("Meztelen nők a pult mögött"). A kérdés csak, az, h ha egy ilyen meztelen pénztárosnős helyen bankkártyával szeretnék fizetni, akkor hol kell lehúznom a kártyát?

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.