"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. október 12., szerda

Adatok

Írtam már, hogy szinte sosem maradnak egybefüggő álom-emlékeim. Ma éjjel valószínűleg a szokottnál is nagyobb baromságot álmodtam, ezért tudom elmesélni. Vannak azért homályos pontok, például kikkel mentem, honnan, hová és miért. De a lényeg, hogy betértünk egy cukrászdába, azaz csak betértünk volna, mert tömve volt, viszont drive-in kiszolgálást is lehetett kérni. Bár gyanúsan nem állt ott az ablaknál senki. Hát először is, így csak néhány süti közül választhatott az ember, ám az igazi probléma a fizetésnél kezdődött. Mindenféle adataimra voltak kíváncsiak. Már azt sem értettem, egy epres habcsókhoz miért van szükség anyám nevére és a személyi számomra, de amikor a régi, érvénytelen személyi igazolványom számát kérdezték, dühös lettem. A hölgy szigorúan rám nézett, és azt mondta, jó, akkor adjam meg a tábor telefonszámát. "Milyen táborét??" "Mindegy." "Szóval adjam meg a telefonszámát bármelyik tábornak, amelyben eddig voltam???" "Igen." Na ekkor kezdtem fenyegetőzni azzal, hogy kiblogolom őket.


A történet további része ködbe vész, rémlik, hogy megkaptam a habcsókomat, aztán próbáltunk eljutni a Széna térről a Moszkvára (vagyis Széll Kálmánra), busszal (!).


És persze világos, hogy az egész a népszámlálásos beszélgetés miatt volt. Ebből is látszik, hogy a bosszankodás sosem vezet jóra.

4 megjegyzés:

  1. :)

    Bocsánat.

    Egy ponton azt hittem, hogy népszálálás alól kibújni vágyok csoportjának a cukrászdájába csöpppentél.

    Majd ha megírom szittyazolinak az esszémet azt is beleírom, hogy nem írhatok ilyenekről, mert felzaklatlak. Sajnos a freeblog hibájából erre most (sem) kerülhet sor. :)

    VálaszTörlés
  2. kiragadom a lényeget: epres habcsóóóók....

    VálaszTörlés
  3. Akkor ez tényleg rémálom lehetett. :)

    VálaszTörlés
  4. :) Azért jópofa álom lehetett. Már nem olyan sok ideig kísért ez a dolog. Lassan vége. :D

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.