"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. október 5., szerda

Elkorcsosult nemzedék

"Látod mondtam, hogy a futóverseny után lenne időd edzésre menni." "Anyaaa lefutottam egy 200 métert, meg egy 400-at, nem tudod az milyen fárasztó." "De igen tudom, én mindig 800-on indultam." "Jó, de akkor még FEJLETTEBBEK voltak az emberek!"

(U.i.: Remélem, senki nem vette komolyan a címet.)

8 megjegyzés:

  1. Aki igen az megérdemli. :)
    A futás is egy olyan téma amihez nem szeretek hozzászólni. :)

    Tegyek még ilyet? :) :D

    VálaszTörlés
  2. jajj, mi most kitaláltuk (azaz én, de lelkes támogatóra leltem az elsőszülöttem személyében), hogy ha letelik a gyermekágy (és még mindig érzem magamban az erőt), akkor elkezdek (dünk) futni.

    és én is futottam az őskorban, amikor még fejlettebbek voltak az emberek. :DDD

    a fiadat meg imádom. :)

    VálaszTörlés
  3. ...persze csak egy l-lel üllök le.

    VálaszTörlés
  4. én a gyerekkel járok futni néha este a margit-szigetre. aztán ő fut egy kört én meg beballagok az árpád hídtól a nagy platánig aztán leüllök a tövében és megvárom ott.
    ...hogy én miért nem futok? a kutya az oka. mindig vinnem kell mert jönni akar velem. de félek baja lenne ha annyit szaladgálna. hát csak ezért nem.

    VálaszTörlés
  5. igen, futkároztam én is egy darabig. de most már az élet bölcsességgel ajándékozott meg. csak ezért futni, hogy fáradtan érjek vissza ahonnan elindultam. ennél egy jó sört többre tartok.

    lehet ezek a fiatalok már eleve olyan bölcsnek születnek amihez mi csak öregségünkre jutottunk illetve jutunk majd el.

    VálaszTörlés
  6. Csatlakozom szittyazolihoz. Vagy a söréhez.

    VálaszTörlés
  7. Na én meg úgy vagyok ezzel a futás témával, hogy fusson az akit kergetnek...

    VálaszTörlés
  8. hmmm akkor csak én vagyok az egyetlen aki fontolgatom a futást? Igaz, inkább görkorizok meg biciklizek, csak görkorira itt nincs lehetőség.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.