"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. október 14., péntek

Kezdődik

A nap legnagyobb meglepetése nem Dr. Zirzurrnál ért (aki a csodával határos módon ma ismét összerakta egy félig szétporladt fogamat), még csak nem is a mélygarázsban, amely automatikusan elnyelte majd a zsetonért cserébe visszaadta a kocsit, hanem egy utazási iroda kirakata előtt, ahol azt olvastam: "Peking - Bevásárlótúra karácsony előtt". Hét nap, öt éjszaka - Mao Ce-tung mauzóleuma és a Tiltott Város megtekintése, majd non-stop shopping - 159 ezer forint. Erre van igény és fizetőképes kereslet?? A Mariahilfer Strasse már zsenánt? Vagy bezárt a józsefvárosi Négy Tigris Piac?...

És ti hol veszitek meg az ajándékokat?

5 megjegyzés:

  1. És esetleg szánjatok egy kis időt a mesére, sokadszorra is megéri :)

    VálaszTörlés
  2. biztos Pekingben extrem jo a shopping...

    VálaszTörlés
  3. hol is van az az elnyelos garazs? Valahol a Bazilikanal, ugye? En teljesen beparaztam, mikor anno elnyelte a kocsim :)

    VálaszTörlés
  4. Azt hiszem, most ez a Peking dolog kimarad nekünk,de olyan jó(?!!) olvasni róla.

    VálaszTörlés
  5. amikor en egyszer ott parkoltam, egy pasi terelt be egy szük, egyszemelyes garazsba. Nagyon csodalkoztam, hogy itt minde auto kulon cellat kap??? :) Aztan a pasi jelentösegteljesen ramnezett: _ Asszonyom, BIZTOS, hogy mindent kivett a kocsijabol? Mert ha valamit is elfelejtett, azt sok idejebe, faradsagaba es penzebe kerül majd kivenni!! Mondtam, hogy biztos, de meg mindig nem ertettem, miröl beszel. Aztan lattam csak, hogy a kocsim megpördül es süllyed le a föld ala. Mindezt persze elöre nem magyaraztak el....

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.