"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. október 18., kedd

Mikulás és fokhagymanyomó

Avagy az anti-gasztroblogger sorozat 4. része. Mert az hagyján, hogy Mikulás, meg egyfújáséskész tisztítószer, de pár napja kipróbáltam, valóban lehet-e hámozatlan fokhagymára alkalmazni az ikeás fokhagymanyomót, amint az a papírján áll. Tulajdonképpen nem vádolhatom a derék svédeket megtévesztéssel, hiszen az eszköznek semmi baja nem lett, és az igazán nem róható fel nekik, hogy elfelejtették hozzátenni, ilyenkor nem konyhai, hanem edzőtermi használatra javasolják, vagy esetleg olyan önvédelmi fegyvernek, amely meglepő szögben és erővel lő ki csípős fokhagymalevet.

3 megjegyzés:

  1. ez csak azért van mert Ti nem kellő körültekintéssel, az áru tanulmányozására kellő időt szentelve vásároltatok.

    ...bezzeg Mi.

    a mi alaposan letesztel színes szilikon edényfogó kesztyűink továbbra is kivállóan funkcionálnak (mint bábfigurák.)

    VálaszTörlés
  2. nekem ezt az attrakciót hámozott fokhagymával is sikerül előadni. de jó, hogy nem vagyok egyedül:-))

    VálaszTörlés
  3. Mekkorát röhögtem! Köszönöm!

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.