"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. október 6., csütörtök

Szeretetnyelv teszt

Micka eszembe juttatta, aztán arra gondoltam, talán hasznos lehet ez a teszt mindenkinek, aki még nem tudja mi a szeretetnyelve a társának, gyermekének. Jó szórakozást! Jó szeretést! (És meg is oszthatnátok itt egymással az eredményt...)


Így is felteszem, biztos ami biztos: MiAzElsodlegesSzeretetnyelved.pdf

10 megjegyzés:

  1. Hiszen már mondtam. Pocakszeretetnyelv.

    VálaszTörlés
  2. és legalább megkerült micka blogja is

    VálaszTörlés
  3. nem merem végignézni a listában levők összes blogját. Szerintem így is túl keveset dolgozok...

    VálaszTörlés
  4. Hm... nem is lepődtem meg: a B-minőségi idő, és az E-testi érintés egyenlő számban :)D-egy sem, az A és C minimális...

    VálaszTörlés
  5. b 11 : e 7 (világos indul és a második lépésben mattot kap :)

    VálaszTörlés
  6. minőségi idő és nyomában liheg a testi érintés. :)

    VálaszTörlés
  7. klánjellemzők:-)))

    amúgy nekem az 5ből 3 ugyanannyit kapott...

    VálaszTörlés
  8. B-12, E-7 :) Na, én is benne maradhatok a klánban?

    VálaszTörlés
  9. Lehet, hogy amiből a legkevesebb van, azt értékeljük a legjobban?
    B

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.