"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. november 7., hétfő

Az Elm utca felé

Kisfiam született álmomban, egy középkorú pasi arcával. Brr.

Bizonyára kezd az agyamra menni, hogy a dedet folyton fiúnak nézik. (Önjelölt Freudok kíméljenek, ha valamelyik ismerősömre hasonlított volna, nekem is lennének ötleteim arról, vajon mit üzen a tudatalattim...)

2 megjegyzés:

  1. Mit olvastál lefekvés előtt? :)

    VálaszTörlés
  2. egyszer én is betojtam valami hasonlótól. konkrétan egy pszichiáter kérdezte azt, hogy "és hogy vannak a fiai?" azóta meg kb beletörődtem, hogy minden pasi egy nagy gyerek.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.