"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. november 3., csütörtök

Búcsúajándék

Ha a számlaleveleket-havonta-akkurátusan-mappába-fűző-fajta lennék, akkor ez talán nem történt volna meg. De nem vagyok az a fajta. Ezért aztán nem tűnt fel, hogy négy hónapja nem kaptunk csekket az Elműtől. Vagyis egyet igen, amin negatív érték szerepelt, és el is gondolkodtam rajta mintegy két-három percig, mielőtt a fiókba süllyesztettem, megnyugodva, hogy nyilvánvalóan túlfizetésről van szó. Most azonban fenyegetően vastag boríték érkezett, benne négy számla, összesen több, mint kétszáz ezer forintról.

Némi telefonos zenehallgatás után az ügyfélszolgálatos hölggyel gyorsan tisztáztuk, hogy a leg(le)húzósabb csekk a júniusi (!!!) leolvasást követően számított új, és az alaposan alulbecsült régi átalány egy éves különbözete, a másik három pedig a július-augusztus-szeptemberi számla. Rendben van, mondom, és miért október végén küldik, egyben? Hát, volt EGY KIS KAVARODÁS A SZÁMLÁZÁSI RENDSZERÜNKBEN. Jó, de akkor nem lehetett volna odaírni a levél aljára, hogy elnézést, hibáztunk, és egyúttal felkínálni a részletfizetés lehetőségét? Újabb tíz perc vidám zene után a hölgy örömmel újságolja, hogy megoldható a törlesztés három részletben. Nagyszerű, de mi november végén szolgáltatót váltunk, már megkötöttük a szerződést. Úgy is lehetséges? Sajnos, nem.

Köszi. És boldog karácsonyt az Elműnek is!

Nem csak mi megyünk át másik szolgáltatóhoz. Vajon hányan kaptak ilyen kedves búcsúajándékot?

3 megjegyzés:

  1. Egy kis "kavarodás", jó kis ára van. Részvétem.

    VálaszTörlés
  2. (Mármint a fogyasztó védőkkel vagyok jóba.)

    VálaszTörlés
  3. Fogyasztó védelem. Komolyan!
    Valóban még egy kis macera, de ha bizonyítható, (remélem rögzítették a beszélgetésed) hogy ők számláztak rosszul, jogod van a részletfizetéshez.
    Én jóban vagyok velük :)
    Szoktak segíteni. Sokat sokszor.
    Hajrá!

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.