"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. november 2., szerda

Dicsőség és kondi

Igen, én vagyok az a barom anyuka az Aquaworldből, akin olyan jót lehetett szörnyülködni hétfőn. Mert - miután a ded már egyáltalán nem félt az ölünkben a nagy csúszdán (ami három éves kortól használható) - mondtam a legkisebb fiamnak, próbálja fönt elengedni, majd elkapom, de a gyerek megijedt, menet közben hasra fordult, vagy inkább esett, és lent őrületes sebességgel, visítva csapódott belém, aztán mindketten elmerültünk. (Szerintem a biztonsági kamera felvételét azóta oktatófilmnek használják az úszómesterek számára, Felelőtlen szülők - Mikor kell közbelépni? címmel.)

Talán mégsem tört el az orrcsontja, mert pár perc velőtrázó üvöltés után megvigasztalódott, nem sokkal később pedig vígan fickándozott az élménymedencében (azt hiszi, akkor is a felszínen maradna, ha nem tartanám, és ezt folyamatosan igyekszik bizonyítani, emiatt nagyon kimerítő a strandolás). Ekkor volt szerencsém hallani egy szélesen mosolygó fürdővendégtől: "Nahát, hogy élvezi a vizet ez a KISFIÚ!"

Előző nap egy játszótér kondi-részlegében felmásztam a kötélen, hiszen valamivel ki kell vívni a gyermekeim tiszteletét, és ugyebár konyhatündér nem leszek soha. A legnagyobb így kommentálta hőstettemet a dednek: "Nézd, mit csinál Anya! Ezt nem kellene... már nem neki való..."

4 megjegyzés:

  1. :-))) Hö, höhöhö! Sic transit... :-) (bocs!!!) És a "kisfiú" remek!

    VálaszTörlés
  2. a világ van megbolondulva, a sok metroszexuális justin bieber így hat a világra, hogy egy szemmel láthatóan nagyon bájos tipikus kislányalkatú, kislányarcú, kislánymozgású kislányt fiúnak néznek. nem is értem, de tényleg.

    VálaszTörlés
  3. hát ha tudom, akkor nem hallgatok kukán hanem ezt mondogatom... :-))
    tényleg egyértelműen kislányos. azokkal a szemekkel meg pillantásokkal nemis igen lehetne fiú...

    VálaszTörlés
  4. hehehe :D annyira aranyosak lehettetek:)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.