"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. november 17., csütörtök

Ezt nem fogjátok elhinni...

A fiam megint a HÉV-en felejtette a judocuccát.

Szerencsére mire visszament a végállomásra, a Kedves Emberek már leadták a sportszatyrot az információnál. Így aztán csak a suliból késett el.

8 megjegyzés:

  1. és egyéb lófaszkára nincs égetően szükség?:-)

    VálaszTörlés
  2. Most akkor hova kell kommentelni?

    Hihetetlen, hogy az ikea testápolókat is gyárt.

    Bélának mondtam, hogy az emberek azért járnak oda, hogy lófaszkákat vegyenek, meg lődörögjenek, nem hitte le, mert szerinte az csak a Lidlben fordulhat elő, hogy bemennek 2kg olasz lisztért és kijönnek egy plazmatévével.

    Múltkor arra bicikliztünk szombat délután, eléggé sokkolta, hogy tényleg így van.

    Másodszorra sem éreztem a kínzó vágyat, hogy valaha még betegyem oda a lábamat.

    VálaszTörlés
  3. A másik bejegyzésedhez a kommentet az ikeáshoz írjam?

    VálaszTörlés
  4. Neked a ... zikeás lóf@szkához, a fiadnak pedig a leleményéhez gratulálok! Megoldotta! :-)

    VálaszTörlés
  5. Szeritnem titokban nem is akar ő judozni, vagy nem akar suliba menni :D
    Okos, nagyon okoss :D

    Az ikea mindaddig idegesít amíg a lófaszkák-terére nem érek, ott elveszik időérzék, és akkor akár még magam kenegetni is nekiállnék :D

    VálaszTörlés
  6. Egyébként megértem a fiadat. A héten még eddig csak egy 20 ezrest tüntettem el, és egy kaktuszt tároltam egy hétig egy sötét zacskóban.

    Szegény kaktusz. :(

    VálaszTörlés
  7. Vekerdy azt mondta nekem, hogy szerencsére a gyerekek úgy vannak kitalálva, hogy csak úgy véletlenül nem lehet őket eltoszni. nevelésileg. és persze nem ezeket a szavakat használta, de megnyugtatott:-)

    VálaszTörlés
  8. mickára lehet számítani,a legnagyobb eltoszás után is vállon vereget.
    amúgy, sztem sem. ennyivel nem. legalábbis ezzel nyugtatom magam én is a tegnapi egy órás kismici leüvöltés óta. :D

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.