"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. november 25., péntek

Ha van sapka

Lehet, hogy a hideg miatt, de ma igazán gonosz gondolataim támadtak, amikor egy ölelkező fiatal pár jött szembe velem az utcán. A fiún Fradi-sapka volt. Az jutott eszembe, vajon mennyi idő után kezdi majd el a lány szekálni miatta? Hogy benőhetne már a feje lágya? Hogy nem is áll jól neki? Hogy nem megy a színe a kabátjához? És hogy egyáltalán, minek kell neki meccsre járnia? Egy-két hónap múlva? Egy-két év múlva? Az összeköltözés után? Vagy amikor már a felesége lesz? Amikor megvan a gyerek?

Mert látszott a lányon, hogy MÉG nem látja a sapkát, csak a fiút látja.

Most, hogy itt ülök a meleg szobában, már szívből szurkolok nekik. Remélem, a lány sosem fogja megutálni azt a sapkát.

4 megjegyzés:

  1. Ma én is pont egy sapkás fiún gondolkozam a metrón.

    VálaszTörlés
  2. Semmire. Azon csodálkoztam, hogy egy kétméteres jóképű fiatalember, miért vesz fel egy fehér kötött sapkát, amibe az van bele hímezve kékkel, hogy Köln...ráadásul három óriásbojt is volt rajta. Leginkább ízléstelennek hatott.

    VálaszTörlés
  3. Így szeretnének valami fontosat kifejezni.
    Méér a filatáska jobb?
    Én nem vagyok szurkoló, annak ellenére, hogy kaptam egy Porto sapkát a hugomtól, mentségemre legyen mondva, hogy eddig 2X volt a fejemen (az elmúlt 10 évben)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.