"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. november 23., szerda

Hogyan akartak rám sózni egy BMW-t

Majdnem mindig elolvasom a névre szóló reklámleveleket. Ebben például azt írják, hogy "a vezetés gondtalan élménye az Ön számára is elérhető – könnyebben, mint gondolná." Szerintük ehhez csak egy BMW-t kell vennem. Hét milláért.

Több dologban is tévednek. Egyrészt nincs hét millám. Másrészt ha ennyi pénzt adnék egy kocsiért, akkor nem BMW-t választanék. Végül pedig a vezetés élménye nekem már sosem lesz gondtalan. Már akkor sem volt az, amikor harmadszor mentem KRESZ-vizsgázni. Meg akkor sem amikor tíz év kihagyás után újra meg kellett tanulnom, hogy melyik pedál mire való, és hogyan kell sebességet váltani. És akkor sem amikor a Dacia folyton lerobbant. Sem amikor totálkárosra törte valami baromarcú. Vagy amikor a Suzukinknak hajtott neki egy ribanc.

De nem akarok a vétlen áldozat szerepében tetszelegni, döntöttem már ki a társasházunk közös nagy villanyóra-szekrényét tolatás közben, és szorultam be két épület közé úgy, hogy csak a kocsi oldalának leradírozásával bírtam kiszabadulni.

Egyébként a Családfő nagyon vidáman viseli katasztrofális szerencsétlenkedésemet amikor vezetek. Nem csoda, mert ez általában olyankor van, ha ő már ivott. "Lendületes stílusnak" nevezi az ötletszerű sáv- és irányváltásaimat. És néha vigyorogva szemlélteti. Ám furcsamód ettől sem jön meg az önbizalmam.

Szóval nem, nem hinném, hogy valaha is megismerhetem a vezetés gondtalan élményét. Legföljebb, ha felajánlanak egy BMW-t pár hetes ingyen tesztelésre. Nekem gondtalan lesz, nekik élmény amikor visszakapják.

7 megjegyzés:

  1. elképzeltem.:) és megelőlegezem: purlitzer gyanús bejegyzés lehetne abból az a tesztelést követő BMW visszaszolgáltatásból...lennének ott arcok.
    az én ignisem....( hogyisne "kendé bizony az árnyéka"...még milla fölött rajta a svájci frank alapú)...szóval az én kis "drágám" is teli van horpival. mondom is olyan nekem mint egy emlékköny. ahány karc annyi emlék legutóbb egy neves színész gyerek (neves mert most már tudom a nevét) dedikálta a motorjával...aztán az ebből befolyt összeget gyorsan beinvesztáltuk valami aktualitás kapcsán a háztartásba.

    VálaszTörlés
  2. A BMW értesült az ajánlatodról. Jó reklám lesz nekik, készülj a tesztelésre.

    VálaszTörlés
  3. ha kell átvállalom a vezetést :D főleg BMW-be. Beállok soförnek :D

    VálaszTörlés
  4. Azt hittem azért valaki megkérdezi h ha nem BMW-t akkor mit? :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon remélem h van valahol egy dúsgazdag rokonom, aki eddig titokban olvasta a blogot és már egy ideje tanácstalanul rágja a körmét h mit vegyen a szülinapomra.

    VálaszTörlés
  6. "ha ennyi pénzt adnék egy kocsiért, akkor nem BMW-t választanék"

    Köszönöm szépen, minden BMW-s nevében :-)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.