"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. november 17., csütörtök

Kettős látás

Itt járt az egyik közműszolgáltató cég munkatársa (nem árulom el melyiké, nehogy bajba kerüljön miattam a szaki), újraplombálta az általuk szolgáltatott dologból általunk elhasznált mennyiség mérésére szolgáló szerkezetet, majd arra kért, ha esetleg jönnek őt ellenőrizni és megkérdezik hányan voltak, mondjam azt, hogy kettőt láttam.

Szeretném remélni, hogy a másik, akit nem láttam noha látnom kellett volna, az nem a sarki kocsmában töltötte az újraplombáláshoz szükséges értékes perceket, hanem mondjuk a szomszédban plombált. És ha jönnek ellenőrizni, tanúsítani fogom, hogy ketten voltak, bár a gyes alatt csak netfüggő lettem, nem zugivó.

1 megjegyzés:

  1. hogy hogy beengedtétek "őket"? (vagy csak a postások és közös képviselők vannak ilyen szempontból feketelistán.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.