"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. november 28., hétfő

Pénz és vég

Kajla fiam (aki erősen hadilábon áll a takarékossággal): "Hallottad Anya, hogy 2012. december 12-én lesz a világvége?"

Én: "Hát... addig már csak egyszer van Karácsony, nagyon szépen meg kell ünnepelni ezt a mostanit."

Kajla: "De Mikulás még kétszer lesz!... Te mit csinálnál, ha tényleg tudnád, hogy jön a világvége? Mert én elkölteném az összes pénzemet."

Én: "Te már elköltötted az összes pénzed, úgyhogy elég jól felkészültél a világvégére..."

3 megjegyzés:

  1. :)

    Azt hiszem nem tudnék elég jól felkészülni a világvégére.

    VálaszTörlés
  2. Cuki a gyerek, végülis megoldja a gazdasági válságot:
    Elkölti a pénzét, ergo fogyaszt, ergo növeli a fizetőképes keresletet (amig ugye van miből) ezzel ösztönzi a termelést, ami növekedik, ezáltal több munkásra lesz szükség, ezért több embert kell foglalkozni, így csökken a munkanélküliség, másoknak is lesz pénze vásárolni....
    Bár ilyen egyszerű lenne...
    Igaz, arról nem volt szó, hogy mi okozza a világ végét... :D

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.