"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. november 18., péntek

Pöttyök

Miután tegnap arról írtam, hogy találtam itthon még egy ikeás testápolót, eltűnődtem kicsit, miként lehetséges ez. A megoldásra csak este jöttem rá, amikor jobban megnéztem a kiürült flakont. Aztán még egyszer megnéztem. Aztán még egyszer. És újra. De akárhányszor olvastam el, mindig az állt rajta, hogy "hajbalzsam".

Először úgy gondoltam, ezt nem fogom nektek elmesélni, de a Családfő annyira röhögött, hogy rájöttem, nem lenne szép dolog eltitkolni azt, amikor én vagyok ostoba, miközben mindenki mást porrá cikizek körülöttem.

Amúgy pedig meg tudom magyarázni. Ezek a termékek csak a rajtuk levő pöttyök színében különböznek. A testápoló pöttyei rózsaszínűek, a hajbalzsam pöttyei narancssárgák. A felirat betűi aprók. Na ugye... Urissten, de megöregedtem.

Viszont látom a dolog pozitív oldalát. Elfogyott a hajbalzsam. Khmm.

12 megjegyzés:

  1. :-)))))))))
    akkor a Dednek balzsamos a lába?:-)))

    VálaszTörlés
  2. Ne aggódj, a beltartalom bizonyára nagyon hasonló. :)

    VálaszTörlés
  3. muhhahahahaaa még jó, hogy elkortyoltam már a kávémat, másképp magamra öntöttem volna :)))

    VálaszTörlés
  4. monjdak még egy jó hírt?
    Elfogyott az ikeás testápóló ÉS az ikeás hajbalzsam. :D
    Khmm. Khmm!

    VálaszTörlés
  5. a mi szilikon lábasfogó kesztyűink hálistennek még nem fogytak el. (megvan mind a négy...az enyém a piros és a kék, az asszonyé a két "ződ". úgy hogy mi egy jódarabig még nem megyünk.

    VálaszTörlés
  6. Na holnap körülnézek az annyit emlegetett áruházban, különös tekintettel a pöttyös dolgokra, meg a kesztyűkre. Apropó, azokat most ilyen hideg napokon, nemcsak a konyhában lehet használni:)

    VálaszTörlés
  7. A bábozás miatt. De nem tagadom, van gondom a politikán túl is a bal és a jobb oldal tiszta felismerésével. (ha hirtelen mondja pl. vezetés közben valaki, hogy jobbra vagy balra...előfordul hogy nem tudom merre menjek.Úgy hogy ha mitfáhrerre szorulok, általában az "erre" vagy "arra" utasítás használatát szoktam kérni.

    ...és igen. Valaha (míg érdekelt a futball (nálam a 86. ban a mexikói szégyenteljes vereség volt a törés.) "nekik" szurkoltam . Pedig nem volt népszerű dolog, az osztályban mindenki fradista volt. ( na meg B. Laci az osztály leg...gyengébbje dózsás.)
    A maiak közül nem tudok egy játékost se megnevezni, csak otthon az összedőlőben lévő tyúkólunkon virít még a "HAJRÁ VASAS" felirat.

    De az akkoriak, micsoda csapat volt Illovszkyval: Mészáros, Török, Komjáti, Hegedűs, Kántor, Gass, Müller, Zombori, Kovács, Izsó, Várady...

    VálaszTörlés
  8. Hátha valaki nem ismeri.

    A szőke nő nagyon viharvert állapotban kászálódik ki vizsga után a kocsiból...a pasija rosszat sejtve rohan oda hozzá:
    - Mi a baj kicsim. Meghúzták.
    - Meg a kurvanyjukat mind a ketten. - De.. (ragyog fel az arca)...megvan a jogsi is.

    VálaszTörlés
  9. En csak hetvegen vagyok netfüggö es emiatt eleg sokaig tartott, amig idaig elerkeztem a visszaolvasasban. Sok-sok derüs orat töltöttem Veled (mert neha többször is atolvastam egyes bejegyzesedet... *nem jegyeztem meg, hol hagytam abba*) de ez volt a legjobb, amit eddig olvastam :)
    Vali
    -a hozzaszolas az eredeti blogbejegyzesre vonatkozik-

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.