"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. november 4., péntek

Reménytelen

Tegnap akartam írni arról, hogy annyira durván el vagyok maradva a házimunkával, hogy azt hiszem, már egyáltalán nincs is értelme hozzákezdeni. Soha.

Aztán porszívóztam, ablakot pucoltam, vécét súroltam, mostam, főztem, mosogattam... És még mindig ugyanazt érzem, mint tegnap.

2 megjegyzés:

  1. hahaha, ez is olyan, mint a hetfejü sarkany a meseben: amint levagsz 1-2-3, stb. fejet, röhtön 3 uj nö helyette :)

    VálaszTörlés
  2. én világéletemben ezt éreztem a házimunkával kapcsolatban, és aszem már nem fog változni, bármit is teszek...

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.