"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. november 27., vasárnap

Szeretik a viccet, csak nem értik

Rühellek szájbarágós lenni, és szerencsére az én Kedves Olvasóim ezt nem is igénylik. De néha mások is idetévednek, ezért előfordul, hogy magyarázkodnom kell. Legutóbb a BMWFanatics klubosok találták meg a Hogyan akartak rám sózni egy BMW-t című posztot, amely arról szól, miért nem tudnék én gondtalanul vezetni egy hétmilliós kocsit. (Egy apró megjegyzéssel arról, hogy ha lenne ennyi pénzem akkor inkább mazdát vennék, nem mintha a BMW vacak lenne, hanem mert nekem a mazda jobban tetszik és kész.)

A fanatikusok viszont nyilván nem véletlenül fanatikusok, a jons nevű úriember úgy érezhette, alvázon rúgtam fanatizmusának tárgyát, s ezt nem is hagyta szó nélkül: "Ekkora egy demagóg írást... Ha lenne 7 millája akkor sem kéne neki bmw. hát hogyan kellene neki egy bmw?? Egy bmw?? Fúj undorító mocskos rohadt maffiózós autó. Nem nem őneki mutyuki kell, dácsia... meg rönő trutymó, meg fiat getymó. Saját bevallása szerint sem tud vezetni, apuka meg full kontakt állapotban röhög ahogy a felesége a halálba kormányozza őket és ennek a végén együtt örülnek. Utálom az ilyen "savanyú a szőlő és ezért ha fikázom, majd egyszer magam is elhiszem amit mondok" embereket."

Coyote82 pedig kommentjében felvilágosított, hogy "a BMWFanatics klub tagjai igyekeznek helyreállítani a BMW megítélését. Szeretnénk, ha nem a hajdúpéterek, császárelődök, bodzaszedő vasgyúrók, és egyéb, nyomokban embert tartalmazó humanoid főgyökerek jutnának az emberek eszébe, ha BMW-t látnak."

Kedves Coyote82, szerintem erről a célkitűzésről jons még nem tud.

15 megjegyzés:

  1. elképesztő és mindazonáltal rohadtul vicces is. (meg szánalmas, meg szomorú és sorolhatnám még a ráhúzható jelzőket...) mindazonáltal elismerésem a posztodhoz. :)

    VálaszTörlés
  2. tenyleg egesz jol irnak :) Amugy en egyszer ültem BMW-ben, igaz, 116-osban, ami a legkisebb, de nagyon nem tetszett. VIszont ha a 116-os meg "nem igazi" BMW, akkor kar volt legyartani.

    Egyebkent mar azt is hallottam, hogy a BMW van, akinek nagyon bejön, van, akinek nem, izles kerdese...

    VálaszTörlés
  3. A hétvégén barátaink látogattak el hozzánk, akiknek (mint kiderült tévedésből) BMW-jük (is) volt. Meglepetésünkre egy Mazdával jöttek.
    Nem szerették a németet, sok gond volt a vele, és még hihetetlen drága is volt a szervize. Szerintem jó csere volt. Nekem se szimpatikus ez a banda:)

    VálaszTörlés
  4. jons-nak komoly lelki problémái vannak :)
    7 milláér én is mazdát vennék, de még kevesbbért is, meg többért is

    VálaszTörlés
  5. Személy szerint jót mosolyogtam. Nekünk a Mazda már bizonyított biztonságból (akkor ott Mazdában ültünk) Apácskának most is az a dolgozós autója. A BMW-t megcsodálom, de az én imádatom tárgya "csak" a Peugeot marad.
    A jons nevű úriembertől azért megkérdezném, hogy Szolnok hogy kerül Tolna megyébe? :)

    VálaszTörlés
  6. És hol talált meg téged ez a nívós hozzászólás?

    VálaszTörlés
  7. Hol vannak a mazdások? Miért nem szólalnak meg?

    VálaszTörlés
  8. én se veszek BMW-t!!!Pusztán csak azért mert nekem a Volvo tetszik :D Majd kölcsön kérem a zuramét... Ő BMW-t akar.

    VálaszTörlés
  9. Na, ha a BMW ilyen hülyéket vonz, elhatárolom magam a cégtől. (Korábban azt ígértem, küldetek egyet, de most ünnepélyesen visszavonom.)

    VálaszTörlés
  10. Nocsak, kisebb lavinát indítottunk :-)

    Azért Jonsnak jár a vándorkupa az utóbbi idők legjobb autótípus-karikatúrájáért: "mutyuki,rönó trutymó, meg fiat getymó." Mindig felnevetek ha eszembe jut, annyira hülyén hangzik - és annyira passzol rájuk.

    VálaszTörlés
  11. @anyuss: ez a Suzuki-dolog megérdemel egy külön posztot, mert az autóval semmi baj - a baj azokkal van, akik egy használt (akár BMW!) helyett bevállalnak 10 év hitelt és egy olyan autót, ami 10 évesen már semmit nem ér. Birka gondolkodásra utal ez, nem kevés pénzre.

    A hímsoviniszta VICCEK tárgyalásába nem megyek bele, mert hazai pályán vagy :-)

    VálaszTörlés
  12. @anyuss: a reakciómat lásd az avataromon :-)

    VálaszTörlés
  13. jons nyilván rossz helyre eresztette a gőzt, akinek a autó elsődleges ismérve a színe, az soha nem fogja megérteni, miért jó "túlbonyolítani" és megdrágítani egy autót hátsókerék-hajtással, 50-50%-os súlyelosztással, feleslegesen erős motorral, stb. nincs is ezzel baj, tényleg mások vagyunk, mindenkinek más fontos.

    azt viszont ti nem tudjátok, hányszor hallottuk már nyilvánvalóan autób*zi emberektől ezt a "ha lenne pénzem se" dumát úgy, hogy a szeme majd kigúvad, tocsog a nyálában, és szinte hallani, ahogy recsegnek a fogaskerekek miközben számolgatja, mikor férne bele mégis.

    neki nem kellett volna egyből ugrania, másoknak meg nem kellene komplett jellemrajzot kreálni egy emblémából...aztán időnként mégis megtesszük, hisz ember vagyunk.
    még a nők is! :D

    u.i.: remélem a második bekezdésből senki nem azt fogja gondolni, hogy szerintem tulajdonképpen mindenki bmw-t akar - nyilván nem így van. jons és az én is a "savanyú a szőlő" archetípus miatt írtuk, amit írtunk.

    VálaszTörlés
  14. hihetetlen, hogy ebből az írásból mi lett..és mi lett volna, ha egy igazán komoly témával foglalkozol...

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.