"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. november 22., kedd

Szkafander

Ráadtam a dedre a téli kezeslábasát és a csizmáját. Nagyjából úgy mozgott benne, mint egy részeg űrhajós.

Arra gondoltam milyen jó nekem, hogy már nem muszáj ilyesmit hordanom. Közben pedig majd megfagytam.

5 megjegyzés:

  1. Nem muszáj. De lehet. :)

    VálaszTörlés
  2. Én is ilyen gondolatokkal mentem sétálni Kicsilánykával. Csak én arra jutottam, hogy milyen kár, hogy nekem nincs ilyen ruhám. :P

    VálaszTörlés
  3. Figyelem! Szógálati közlemény: Át kéne linkőnöd a "juliska üzeni"-t ...mert Téged hagyít mindég vissza.

    VálaszTörlés
  4. Kereszetfiam konkrétan eldőlt, mikor ráadtuk a szkafandert.
    Majd megtanult beszélni, és eccercsak közölte: neeem kell a légzsák!!! (le se tagadhatja az autókhoz fűződő vonzalmát se ő, se az apja) :D

    VálaszTörlés
  5. mi jeti-jelmeznek hívjuk :-)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.