"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. november 11., péntek

Tetű

Pont tegnap írtam motyinál, hogy a mi szomszédaink tök uncsik, erre ma jön a közös képviselő és finoman szabadkozva közli, hogy a fölöttünk lakó hölgy feljelentett minket nála, mert a lépcsőházba kirakott leanderünk LEVÉLTETVES.

Mondtam neki, hogy igen, észrevettem, sőt már le is kezeltem, de azt ne várja, hogy a több száz levélről egyenként lemossam a döglött tetveket.

Szóval mégsem annyira unalmasak, legalább is számomra érdekes egy olyan ember, aki ahelyett, hogy saját maga becsöngetne, vagy ragasztana egy cetlit az ajtónkra, inkább ránk küldi a "hivatalos személyt".

2 megjegyzés:

  1. jajaj. levéltetvek. és szomszédok. be kellene mutasd őket egymásnak:-))

    VálaszTörlés
  2. Figyeld a nénit, lehet nálatok ő a fő-kukker-madame :D

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.