"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. december 20., kedd

Ajándék

Kollégista nagyfiam a múlt héten súlyos problémával hívott fel: az osztálytársának gravírozott söröskorsót szeretne ajándékozni karácsonyra, gravírozó műhelyt látott már a városban, söröskorsót nem. Javasoltam neki, próbálja meg a hipermarketben. Másnap telefonált: sajnos nincs, csak söröspohár, hatos csomagolásban. Na jó, végül is oda-vissza egy óra az út, gondoltam hétvégén meglátogatom a gyereket. De én is csak olyan korsót találtam, amit készletben árulnak, ezért végül a mi korsóink közül vittem neki egyet. Ma érdeklődtem, készen van-e az ajándék. Nem, nem vállalták a gravírozást, úgyhogy odaadja így, simán.

2 megjegyzés:

  1. üvegfestékkel rárajzolhatja ő a gravírozandót...
    (istenem, söröskorsó, hogy nőnek ezek a gyerekek....:-))

    VálaszTörlés
  2. Ezért még nem kell lelőni, ugye? ;)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.