"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. december 28., szerda

Anyaöl

Épp a kajla kesztyűjén nevettünk tegnap, amikor megszólalt a lányom: "jó, hogy nem ölted meg".


Először azt hittem, a szokásos "megfojtom-letépemafejét-agyoncsapom" kirohanásaimra gondol, aztán rájöttem, komolyan mondja. Tudja, hogy az orvosom rá akart beszélni az abortuszra, mert a második hónapban bárányhimlős lettem.


Megállapítottuk, hogy nagyon hiányozna a kajla. Mert olyan, amilyen.


Sok érvet hallottam már az angyalcsinálás ellen. Az én érvem 14 és fél éves.

3 megjegyzés:

  1. ez nem fer (fair). tessék valami hasonló szépet írni az én klubom támogatottjáról is.

    VálaszTörlés
  2. nem hagytatok véletlen ki "valakiket" ti "nőisoviniszták"?

    VálaszTörlés
  3. most aztán nagy a csend.:) bezzeg mikor a tartós elemeket töltjük egy éjszaka alatt nem kevesebb mint "kétezer évre" akkor jók vagyunk.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.