"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. december 16., péntek

Biztos ami biztos

Mindig elteszem a számlákat, jótállásokat. Mindig.


Soha nincs rájuk szükség.


Most nagyon kellene a gyerek mobiljának blokkja. Már harmadszor túrtam át az összes bizbaszos dobozt. Hiába.


Viszont találtam egy nyugtát, amit nyilván életbevágóan fontos immár két éve őrizgetni: "Praktiker, PAPÍRZACSKÓ, 20 Ft"

5 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy nem életbevágó, hanem emlék. :)

    Mindig azok a papírok tűnnek el amik kellenének.

    VálaszTörlés
  2. jajjj, de ismerős....
    kitartást! meglesz.

    VálaszTörlés
  3. gondolj arra, hogy mire meglesz már nem is lesz rá szükséged :D

    VálaszTörlés
  4. Harry Potterben volt erre egy logikus magyarázat.
    Érdekel valakit? :D

    VálaszTörlés
  5. mikor elöször olvastam, arra gondoltam, hogy a ded zenelö mobiljanak a blokkje kell??? :))) Amin 5 gomb van??? :)
    Mert
    1, az nem lehetett tul draga
    2, valoszinüleg nem is kaptal rola blokkot :)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.