"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. december 10., szombat

Büszkeség

Többször írtam már arról, hogy komoly kétségeim vannak azt illetően, a gugliból idetévedők használható ötleteket találnak-e. Legutóbbi látogatóim viszont valószínűleg értékes információkkal távoztak, ennek módfelett örülök. Tehát:



  • a "bmw"-sek önigazolást nyertek: őket mindenki csak bántja.

  • "hogy+bírja+a+hideget+a+házinyúl" - remekül, bár ehhez elég belegondolni abba, hogy falun sem a tisztaszobában tartják a tapsifüleseket. (Mondjuk ez pont rossz példa, hiszen a tisztaszobában is hideg van.)

  • "az+gáz+ha+a+lábam+között+szétszakadt+a+nadrág?" - dehogy. Csak sokba fog kerülni. (Megjegyzem azóta sem sikerült olyan jó nadrágot szereznem.)

  • És remélhetőleg otthon érezte magát az is, aki együtt akart sírva vigadni magyar testvéreivel - "bassza+meg+haynau".

3 megjegyzés:

  1. Az utóbbi biztosan nagyon örült. Büszke lehetsz magadra, nálam a guglis találtok a nem nyert kategóriába tartoznak. :)

    VálaszTörlés
  2. az sírva vigadókat én is csókoltatom.
    és üdvözlöm a többieket is: (a bmw-s ha nagyon boldogtalanok váltsanak mutyukira, akkor már talán csak egy szűkebb csoport, csak a bmw-sek nem fogják őket szeretni.)
    a nyulasok a legjobb helyre jöttek...ha a házi nyúllal kapcsolatos mélyebb tudásra vágytak.
    és sorstársaimnak tekintem azokat is akiknek ki van a seggük (és egyebük) a gatyából.

    gyorsan megnéztem én is az én keresőmet. szokatlanul visszafogott szinte betűre egyező a legtöbb a posztcímeimmel. olvasóim szakirányú igényes voltár utal

    a mindig fellelhető erotikát egyedül egy visszafogott "szexi tepsi" és "kávé nővel" képviselte. (bár utóbbi lehet csak az én elvadult fantáziámban jelenik meg erotikus képként.)
    még folytatnám szívesen de visszafogom magam. nem szátyárkodom tovább a szavakkal.

    VálaszTörlés
  3. ...de ezt a keresőkifejezést még idehoztam mint érdekességet:
    спенсер Ń‚ŃƒĐ˝Đ¸Đş

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.