"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. december 22., csütörtök

Előtti

Látom sokan beszámolnak róla, hogy haladnak az ünnepi előkészületekkel. Ha esetleg valakinek ez erőt ad a továbbiakhoz: még nincs fánk, szaloncukrunk, bejglink, halunk (vagyis az van, de csak az akváriumban), nem próbáltam ég-e az izzósor, nem tudom hol a fenyőtalp, valószínűleg kevés a csomagolópapír, de az csak akkor fog kiderülni, amikor végre elkezdem becsomagolni az ajándékokat, amelyek közül az egyik legfontosabb még nem érkezett meg. Ehhez képest a délelőtt jelentős részét e-üdvözlőlap szerkesztéssel töltöttem, most pedig karácsonyi dalokat halászok a youtube-on. Meg karácsony előttieket:

4 megjegyzés:

  1. Na, mire a blog.hu túljutott a mai krízisen és hajlandó volt közzétenni a bejegyzést, már becsomagoltam. De nem mindent, mert persze nem volt elég a papír.

    VálaszTörlés
  2. Látod, meglesz minden időre, sok erőt hozzá. Hajrá anyuss!!!

    VálaszTörlés
  3. Képzeld, nálunk már kedd óta áll a fa. Felállítottuk, mert vasárnap elmegyünk anyámékhoz és kiakartuk élvezni az első fánkat. Csomagolópapírunk meg azért van, mert maradt a cipősdobozos csomaglóból, amúgy be sem csomagolnám. Szóval szerintem egész jól haladsz :-)

    VálaszTörlés
  4. A ki akartuk meg két külön szó.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.