"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. december 28., szerda

Kajla fan klubosoknak

Mivel itt néhányan rajongói klubot alapítottak másodszülött gyermekemnek, elmesélem, mitől dőltem kardomba még karácsony előtt.


Jött egy körlevél a suliból egy szülőtől, hogy úgy tudja, sokan hánytak, nem az előző napi menza-ebéddel volt-e baj vajon. Felhívtam az akkor épp az apjuknál lévő sarjaimat. Először a lányommal beszéltem. Minden rendben, jól van, de nem az iskolában evett szerdán. Aztán átadta a telefont a kajlának, akiről kiderült, hogy a suliban ebédelt, és rosszul is lett. Kérdeztem tőle, az öccsével mi van? Neki nincs baja. És evett aznap a menzán? Nem. Jó, mondom a kajlának, és mi volt az a bizonyos ebéd? Erre hallom, amint odaszól a többieknek: "mi volt a kaja??"

6 megjegyzés:

  1. háhám, hát pont ezért a klub. :D szeressük-imádjuk! :)

    VálaszTörlés
  2. :D kész a kölök! Azt ugyan nem tudom, hogy aranymotyi díj honnan jön, de hogy 2012 akár lehetne az aranykajla díj éve is, az egészen biztos :D

    VálaszTörlés
  3. OK. ha "harc hát legyen harc." ki kéne törülnöm nevem elől a szittya előtagot ha nem a kitaszítottak mellett állnék. ezzennel bejegyzek egy ellenklubbot az iskola rémének, a száműzöt lovagnak aki mert a családban a legnagyobb gyerek lenni...
    a klub jelmondata: a ""legnagyobb" a legnagyobb!""

    VálaszTörlés
  4. @Verde Lunaria: szerintem simán, ezt a fajta ellentétet aktuálpolitikusaink már rég feloldották. "merjünk nagyok lenni" és tanulni tőlük!

    én (nem)mellesleg a kisebb gyerek pozíciójából tudtam a legnagyobbá válni. és szemlesütve jegyzem meg illyen, mint látható már szinte beteges mód szerénnyé is.

    VálaszTörlés
  5. az "illyen" meg hasoló hibákért elnézést, sokat olvastam az ünnep alatt bélla blogját.

    VálaszTörlés
  6. egészen tiszta senki nem maradhat.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.