"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. december 21., szerda

Kalandozás Proxémikán túl

(Értelemszerűen az előző bejegyzés folytatása.)

Elég kedves embernek tűnök a felületes szemlélő számára. Utcán, boltban, hivatalokban és tömegközlekedési járműveken udvarias vagyok és gyakran mosolygok rá másokra. Azt hiszem, nem nagyon látszik rajtam, hogy apróságok mennyire feldühítenek. (Igaz, az én testalkatommal vicces is lenne folyton beintegetni meg k...aanyázni.) Úgy mondják, könnyű szeretni az EMBEREKET ÁLTALÁBAN, az ismerőseinket sokkal nehezebb. Nálam ez fordítva van. A rokonaimat, barátaimat, munkatársaimat, szomszédaimat stb. kedvelem, még a legbosszantóbbak, legundokabbak is hiányoznának, hiszen ők teszik teljessé a világomat. De az EMBEREK ÁLTALÁBAN... hát az kemény. Mert visszatérve a dühítő apróságokhoz: utálom, ha

  • belemásznak a személyes zónámba (lásd előző bejegyzés)
  • nem állnak félre a mozgólépcsőn
  • a járda közepén mennek (és persze mindig éppen arra billennek amerre ki akarom őket kerülni)
  • nem szedik fel a kutyájuk sz.rát
  • köpködnek az utcán
  • turkálnak az orrukban
  • kioktatnak a buszon, hogyan kell gyereket nevelni
  • nem adják át a helyüket ha rosszul vagyok, de beletuszkolnak az ülésbe ha inkább állni szeretnék
  • elém pofátlankodnak a sorban
  • menő kocsival tökölnek előttem amikor vezetek
  • hülyének néznek, fölényeskednek
  • mogorvák és büdösek.

 Na ezért nem könnyű nekem szeretni az EMBEREKET ÁLTALÁBAN.

29 megjegyzés:

  1. azt hittem ez már megint egy tesz, (el is kezdtem iXelgetni :).

    tíz nem = te vagy az én emberem (de nem vagy valós ember mert ilyen még nem született)
    (két igen, tíz nem = kezdelek nem kedvelni
    négy igen nyolc nem = már nem kedvellek
    hat igen, hat nem = utamba ne kerülj...stb)

    VálaszTörlés
  2. Kár, h nincs a meg b meg c, most írhatok litániát.

    Azt hiszem engem a kioktatás és a mozgólépcső zavar. A mozgólépcső minden nap, kioktatni nagyon ritkán szoktak, talán háromszor volt erre példa.

    A hülyén nézést kifejtenéd bővebben? :D

    VálaszTörlés
  3. ha hülyén nézve néznek hülyének az halmazati büntető pontot ér?

    VálaszTörlés
  4. elakadtam. mi minősül menő kocsinak? márkákat kérek felsorolni! :D

    VálaszTörlés
  5. :D igen de csak azért, mert reggel jöttem haza és az épp az utolsó vagyok.

    VálaszTörlés
  6. Lehet külön kellene szedni a "hülyén nézést" a fölényeskedéstől, mert még belezavarodunk.

    Meg a büdöset a morogvától. Még a végén minden morogva ember azt hiszi, hogy büdös is. Még a végén belegyalogolsz a lelkükbe.

    VálaszTörlés
  7. hehe, kétszer is.

    Le is vontam a következtetést a napom hátralevő részére. Remélem azért a szabadságom többi részét ez nem befolyásolja.

    VálaszTörlés
  8. ...és még sértődékeny is vagyok.

    VálaszTörlés
  9. amit még soha az életbe nem követtem el... a sorban valaki elé való pofátlankodás, és a kioktatás gyereknevelés ügyben...

    a "menő kocsi" az relatív...mikor wartburg után wagonerre váltottunk...a gyereke kiverték a balhét, hogy legalább néhanap vigyem be őket a suliba: "mert szeretnének ők is menőzni végre".

    VálaszTörlés
  10. Én meg szeretem az embereket, és rájuk tudok (néha) mosolyogni, ha a hipermarketben a sarkamra tolják a kocsijukat, és megállnak a zebra előtt 20 méterre, amikor a bácsi az utcasarkon csak nézelődik, és esze ágában nincs átmenni. (Az apósomnak egyszer ezért beszóltak, ő volt a bácsi - erre ő (udvariasan) visszaszólt, hogy: MOST MIÉRT, NEM NÉZEGELŐDHETEK OTT AHOL ÉN AKAROK!)

    VálaszTörlés
  11. ja bocs! ezt közbe írtam.

    VálaszTörlés
  12. Hurrá!!! ESIK A HÓ!

    VálaszTörlés
  13. ...tessék most rászóltál! most már itt is csak szállingózik.

    VálaszTörlés
  14. Jaj ebből boszorkányüldözés lesz. :(

    VálaszTörlés
  15. annyira hogy még az ó is kimaradt közüle :)

    VálaszTörlés
  16. Pedig nem én rontottam el a havadat. Tényleg!

    VálaszTörlés
  17. ...:( már épp csak sz á l l i n g z i k. ...csába.

    VálaszTörlés
  18. :D vissza lehet állítani.

    VálaszTörlés
  19. @anyuss: :D
    jó meg is kérdezem most (itt és nyíltan):
    ...tényleg annyira szociálpata (vagy mi az vagyok, hogy nem észleltem, hogy laci bával annyira elment a dolog.
    amit én láttam volt egy elég vehemens vita, aztán mindenki (látszólag) megyugodva távozott...(vagy csak én nem észlelem már a helyzet komolyságát akinél mostanánban mindig van valami balhé?)
    ...vagy ez ment még tovább valami más fórumon, fészbukon, privátn e-mailen stb ...tovább

    csak azért mert most néztem be hozzá.
    ...:D jazolihoz (meg ne sértődj zoli!)el fogok menni egy tanfolyamra...ezt én soha nem tanulom, meg úgy szólni hozzá egy kényes témához hogy levél se rezzenhet meg.)

    ha úgy érzed bunkó voltam...moderálj ki!

    VálaszTörlés
  20. Privát emileket szoktunk váltani, de csak lányok és csak rólad (na jó, a szemorvosról is, ezt már múltkor is mondtam). A többi fórumon a többi emberrel nem.

    VálaszTörlés
  21. Na jó, elmondom azt is, hogy a nemiswanos esetnél nem érzem magam 100 %-osan ártatlannak. Olyan bődületesen hibásnak sem.

    A másik kettő miatt nincs különösebb lelkiismeret-furdalásom. Az első esetben rosszul mértem fel a helyzetet, azt hittem lehet beszélgetni. Hibáztam. (tudod, balfaszság joga)

    A másodikhoz viszont úgy érzem, hogy az égvilágon semmi közöm nincs. Ezért is pergett le rólam. Csak az bántott, hogy letiltottad a kommentelést, nem tudtam mire vélni.

    VálaszTörlés
  22. Na most jól belekeveredtem, szóval lacibá gondolom az anis esetről írt, arra írtam ezt most. (10:29:36 komment)

    VálaszTörlés
  23. természetesen a műhödés is a számítógép hibája!

    VálaszTörlés
  24. @motymoty: :( elállt a hó...
    én meg már soha nem bogozom ki hogy mi van itt.

    VálaszTörlés
  25. Nem úgy értem...több helyen is itt nálam nálad stb... megszólítottál ebben a témában(legalább három ), most nem tudom hogy szedjem össze egy helyre és válaszoljak. Mert az meg bántana, ha bántva éreznéd magad.

    VálaszTörlés
  26. a lényeg
    (elég jól ismersz - tényleg írtam egy gigaverziós kommentet de most itt egy emészthető kivonata.
    a kommentfalat azért zártam le...mert nem tudtam "jelen lenni" fizikai valómban (ott leírtam miért)...bepánikoltam hogy nagyon elfajulhat ott valami... és jobb nem jutott eszembe. talán rosszul kezeltem a helyzetet. (életbe lép a "balfaszság jog
    a személyeskedést úgy értettem ott, hogy szerettem volna ha az az a "dolog" ott marad általánosságban mint számomra bosszantó jelenség. (nyegleség.)
    ...ezeket a dolgokat viszont éreztem, hogy ki fognak bukni. általában ismerem azokat akiket olvasok, ismerem a politikai és egyéb állásfoglalásukat és vérmérsékletüket. és sok éreztem, hogy az ő véleményük főleg a laci bánál kibontakozott vitáknál "bent maradt."
    ...az ilyesmi meg mindig kijön valami másik helyen.
    végezetül...(mindenki fogja be a fülét egy szerelmi vallomás következik)...sajnálom ha megbántottalak, valaha is. részemről egy ajándéknak tekintelek a blogéletemben. mert olyan dolgokra vagyok felfigyelni magam hiábavaló tökéletesítési kísérletei során amire eddig nem figyeltem fel.

    VálaszTörlés
  27. ...és most átmegyek laci bához kommentelni.

    VálaszTörlés
  28. Hogy nektek mennyi felesleges energiátok/időtök/kapacitásotok van? Adjak valami munkát? :P

    VálaszTörlés
  29. motyi, én rájöttem a titokra:-) az, hogy képes vagy tőmondatokban mindent elmondani sokakban azt a képzetet kelti, hogy te sértődött, mogorva stb vagy. pedig nem.

    jajj, és el nem tudom mondani mennyire jó veletek indítani a napot. mondjuk sokat segítene ha lenne egy naaaagy közös fórum, ahol rendszerezetten elém kerülne minden, mert így kicsit nehéz (főleg, hogy nem szokásom kommenteket olvasni, csak posztokat. éljen a reader:-)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.