"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. december 8., csütörtök

A kérdés

Odakinn szélvihar dúl, a madáretetőnk vendégei elszántan kapaszkodnak az ágakba, néha nehéz eldönteni, vajon önszántukból röppentek föl, vagy elsodorta őket az orkán, de ez van, u-alakú társasházunk felfogja és megforgatja a hegyek felől érkező szelet, rég lemondtam róla, hogy kint teregessek, mert nem tervezem a család ruhadarabjait szétosztogatni a város lakói között mint ama kedves szent, akiről természetesen eszembe jut nagyfiam a kollégiumban, megint kapott egy beírást, amikor kérdőre vontam jött a szokásos "az úgy volt hogy" szöveggel, persze persze, sosem ő tehet róla, szegény félreértett gyermek, aki volt tizenhat éves az együtt érezhet vele, én voltam de sosem kaptam intőt a gimiben, nos egy kislánynak könnyű... könnyű?... jaj mindjárt itt a lányom szülinapja, tíz év te Jóisten, még csak most volt akkora mint a ded, és hogy hasonlítanak, nahát, azt mondják klónozom a gyerekeimet, vicces dolog ez a génekkel, bennem több van Apámból azt hiszem, sokkal több... és milyen már, hogy valaki beírja a gugliba, hogy "ki lehet az ősöm" és idetalál a blogba, hát honnan tudjam én, ki volt az őse... ő se tudja höhö... és hogy megyünk ma sétálni ebben a szörnyű szélben?

2 megjegyzés:

  1. Kapcsolódó tárgyak:

    -Ruhacsipesz
    -"jóleszel" tabletta
    -időgép
    -általános géntérkép
    -két tégla a kabát zsebbe

    :D

    VálaszTörlés
  2. Nincs 4 téglád? :D

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.