"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. december 26., hétfő

(közjáték 2.)

Szenteste hazafelé én vezettem. Induláskor a Családfő megkérdezte, ne törölje-e le a (külső) visszapillantókat, merthogy nagyon sárosak. Mondtam, köszi, fölösleges, azokat úgysem használom.

Rettenetesen kiröhögött. De csak MIUTÁN MEGÉRKEZTÜNK.

(Nem értem egyébként miért izgult, alig mentem többel száznegyvennél, mert köd volt. Erre abból jöttem rá, hogy fényszóró nélkül jobban láttam.)

1 megjegyzés:

  1. :D
    ...azt hiszem ismét adtál magad ellen néhány támadási felületet a bmw-s fan oldalaknak.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.