"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. december 13., kedd

"Ági néni" teszt

(Asszem megtetszett a tesztírás.)


Amikor ma a játszótéren voltam a deddel, egy csapat iskolás gyerek viháncolt ott. Aztán egyre nyugtalanabbak lettek, kiderült, hogy már jönnie kellene értük a tanítónőnek. Kábé tíz perc múlva felbukkant a házak között, két-háromszáz méterre a játszótértől. Végigfutott a hír a gyerekeken, az izgalom a tetőfokára hágott, "Ági néni, Ági néni" üvöltöztek. Összekapkodták a kabátokat, sapkákat, de nem tudtak megegyezni abban, mit tegyenek. Három csoport alakult ki.



  1. A többség felsorakozott a játszótér kapujában,

  2. négy kislány, szépen kettesével kézenfogva Ági néni elé sietett,

  3. két fiú pedig tovább játszott, bár a kijárathoz közel.


 


Te melyik csoportban lettél volna?

9 megjegyzés:

  1. Most sajnálom, hogy olvastalak. Nagyon elszomorított! Mikor tűnnek el az ilyen áginénik a pályáról? (Bocsánat a kifakadásért!) :-(

    VálaszTörlés
  2. Az "a" vegyítve a "c"-vel

    VálaszTörlés
  3. a helyes megfejtés: "d".

    d. egyik csoportban sem . mert két-háromszáz méterről közelíteném épp a helyszínt. (ugyan is: "én vagyok ági néni".)

    VálaszTörlés
  4. azt nem tudom, de a kisfiam is a d. csoportban lett volna, aki "jo messszire elrohan es önfeledten maszokazik, le se sz.rja Agi nenit..." :)) Nem vagyok ra büszke :)

    VálaszTörlés
  5. ...míg el voltam az Élet sajnos tovább bővítette ezt a tesztet.

    e) tartozhatsz oda is akik ha végre befut a vén szatyor pisztolyt nyomnak "Áginéni" fejéhez. (esetleg jól lekurvázzák, és még jó meg is fogdossák.)

    www.blikk.hu/blikk_aktualis/pisztolyt-szegezett-a-tanarno-fejehez-2074557
    A helyzet, azzal együtt több mint riasztó, hogy a szóban forgó pisztoly "csak riasztó" volt. (egyébként halántékhoz szorítva ha olyan rendszerű a riasztópisztoly is okozhat komoly, akár halálos sérülést is.)

    VálaszTörlés
  6. Érdekes, azt még senki nem írta h
    "f. én lennék Ági néni".

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.