"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. december 8., csütörtök

Széttaposott kutyasz.r teszt

Mi az első gondolatod, amikor észreveszed az utcán?



  1. Jaj szegény, aki ebbe belelépett...

  2. Remélem, nem az én kölköm taposta így szét!

  3. Vajon milyen fajtájú kutya volt?

  4. Mit evett ez a szerencsétlen állat??

  5. Semmi, nem veszed észre.

  6. Aztak....!  Hogy szedem ezt le a cipőmről?!


 


a:1 pont  b:2 pont  c:3 pont  d:4 pont  e:5 pont  f:6 pont


Értékelés:

1-2 pont - Gratulálok, empatikus alkat!

3-4 pont - Gratulálok, igazi állatbarát vagy!

5 pont - Gratulálok, ezek szerint nem lehorgasztott fejjel jársz az utcán! Csak így tovább, de azért figyelj kicsit jobban!

6 pont - Hát, ráb...tál.

 

14 megjegyzés:

  1. én léptem már akkor is kutyaszarba, amikor az enyémét indultam zacskóba terelni.
    hát mint mondjak tíz jazoli posztba nem férne bele amit akkor elmormoltam (szóismétlés nélkül).

    én itt nem szerepelek. ("k")

    (volt egyszer e landrover cipőm, (mellesleg az én autóálmom egy landrover defender...a régi klasszikus. igénytelen fakó matt zöld színben, egy két horpadással.(zsír új motorral és váltóval és futóművel.)

    ...mindegy. az a cipőm mintha el lett volna átkozva. folyamatosan aknára futottam benn. a tetejébe olyan hülye mintázata volt...phfű...ami szag a fürdőszobába volt mikor forró vízzel kizuhanyoztam...

    VálaszTörlés
  2. ez más. a defenderesek csakis jófejek lehetnek.

    VálaszTörlés
  3. hát a "mutyukisok" (mint pl. bélla)

    VálaszTörlés
  4. bélla mán csak ilyen.
    (egyébként, jut is eszembe hová lett Verde Lunária? csak nem átszökött hozzá? :)

    VálaszTörlés
  5. biztos amőbázik bélával.

    VálaszTörlés
  6. a későn érkezőknek - látom már öten vagyunk - (az a béla nem azonos ezzel béllával)

    VálaszTörlés
  7. elköszönök. a gyereket kísérem át orvoshoz. már második hete beteg. sziasztok.

    VálaszTörlés
  8. remélem maradt még a gyógykuponokból is.

    VálaszTörlés
  9. A 3 véletlen. De jól hangzik.

    VálaszTörlés
  10. Nekem nagyban függ az attól, hogy az a bizonyos utca hol van. Mert ha a házunk előtt: akkor f.
    Ha messzebb, akkor leszarom :)

    VálaszTörlés
  11. A tesztet megoldottam, nagyot jót röhögtem.

    VálaszTörlés
  12. Most jutott eszembe h ezt Manónak
    miislegyen.freeblog.hu/archives/2011/12/02/Kvnom_annak_a_kutyatartnak/
    és motyinak
    motymoty.blog.hu/2011/11/15/szavazzatok_rank_1
    kellett volna ajánlanom. Bár azt hiszem, előbb-utóbb mindenki belebotlik a témába.

    VálaszTörlés
  13. szerencsére volt zacskó, meg cserecipő...

    VálaszTörlés
  14. Hát én embersz.rba (úgy írtam mint te!) léptem, Németországban, a parkolóban, betonon... mikor a szemetes kukához akartam vinni a szemetet... Hát szépen elcifráztam egy két magyar "közmondást", amely az örömlányokkal kezdődött meg olyan öreganyjukat is megszólítottam, rögtön akkor, hogy kiszálltam a Citroënből, de közben az otthon levő Audimra gondoltam, mert eszembe jutott illetve a Volvóra amit én veszek majd... (remélem lett elég autómárka)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.