"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. december 5., hétfő

Telelt

Miért nem fáznak a kacsák??? - kérdeztem fogvacogva. Cucka szerint azért, mert télre meghíznak és vastagabb tollruhát növesztenek.

Azóta sajnálom, hogy nem tollas a hátam.

 

 

A kacsákon és a deden kívül mindenki fázott. Bent a szállodában is, ahol idén valószínűleg még nem fűtöttek be. Igaz, ott kacsák sem voltak, csak kitömött gólyák a hallban. Ja, ők sem fáztak. És a karatésok sem, amikor karatéztak. Ha jobban belegondolok, csak én fáztam.

Második nap kezdtek átmelegedni a falak.

Harmadik nap már sajnáltam, hogy nem lehet elzárni a radiátort.

 

 

Volt panoráma.


És lehetett sétálni a parton.

 

Meg gyönyörködni a kilátásban ebéd közben.

 

A hideget leszámítva, azt hiszem szeretek telelni.

5 megjegyzés:

  1. Azt honnan tudjuk, hogy a kacsák nem fáztak?

    VálaszTörlés
  2. Nem tudja valaki, hogyan lehet a képaláírásokat a képek alá rakni?

    VálaszTörlés
  3. akkor most szövetkezek veled emailben. :D

    VálaszTörlés
  4. nekem meg csak annyi jut eszembe hogy az angyalok közöttünk járnak:-)) (még akkoris ha nem tollas a hátuk:-P)

    VálaszTörlés
  5. jééééééééé, ezt én se tudtam :D

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.