"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. december 12., hétfő

Újabb teszt

Szerinted melyek az ideális körülmények egy kis vasárnap esti meditációhoz?



  1. Illatterápiás fürdő, gyertyák, halk zene.

  2. Kényelmes fotel, kandalló, polár pokróc, egy bögre tea/forralt bor/pohár vodkamartini.

  3. Egy széttört üveg bodzaszörp feltakarítása, részben a konyhaszekrény alól, ahol a szörp és a szilánkok összekeveredtek két évnyi kosszal.


 

(Segítek: a c. baromira nem kedvező az ellazulás szempontjából.)

8 megjegyzés:

  1. Az elmélet, és a gyakorlat találkozásai :)

    VálaszTörlés
  2. Pedig a feketeszeder mennyivel jobb. :)

    VálaszTörlés
  3. Megjegyzem felmosás után azon gondolkodtam, kár h nem tudom valahogy kiszűrni a léből a koszt meg a domestost, mert pont jó a higítási arány a vödörben.

    VálaszTörlés
  4. nekem azt tanították hogy a meditációra a legjobb színhely egy nyüzsgő piactér

    úgy hogy mindenképp a "c." aszért is mert egyből többfajta meditációs objektumomt szolgáltat...
    az az igazi.
    az első kettő csak úri passzió.(ezt az úri passziót ne értsétek félre, nem negatívan hanem csak olyan "savanyú a szőlő" módban írtam. nem akartam megbántani senkit. Tök jó az a kettő is. Csak legtöbbünknek igazán nagy szüksége volna az ilyen mentális desszertre az az ilyen ideális körülményeket ritkán tudja összehozni...
    Pedig az a "forraltborfoteles" fülszövegre nekem nagyon bejön. (a vodkáról akár le is mondanék ha lenne kandallóm...már csak a mikulás miatt is.)

    VálaszTörlés
  5. ...haldoklik? megyek csinálok egy gyors mentést.

    VálaszTörlés
  6. Mit szólnál egy üveg mézhez? Az nagyon egészséges (főleg takarítani).

    VálaszTörlés
  7. Tudom, hogy nem ide tartozik és bevallom, most kivételesen nem is olvastam el a kommenteket... Csak beugrottam, hogy a Nagylánynak nagyon boldog szülinapot kívánjak.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.