"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. január 18., szerda

Az egyszerűség kedvéért nevezzük mondjuk T-Mobile-nak

Tisztelt Szolgáltató!
Megszoktam már, hogy az ügyintézés agyapasztó, idegölő és gyomorforgató elfoglaltság, ám Önök képesek sokszorosan alulmúlni a másutt tapasztalható, békasegge színvonalat is, ennyi inkompetens barmot még nem láttam egy rakáson.

Az Önök üzletpolitikájában nyilvánvalóan fontos pont a panaszos ügyfél lerázása. Erre azt a módszert alkalmazzák, hogy az ember lehetőleg ne kerüljön kétszer egymás után ugyanahhoz a munkatárshoz, így aztán újra és újra el kell magyaráznia a problémáját és megadnia az adatait, de mindig kap még egy kérdést és ez így megy a végtelenségig.
Most néztem utána, november 13. óta levelezek Önökkel, egymást követő ügyintézőiknek eddig türelmesen elismételve a két tőmondatban összefoglalható igényemet egy mobiltelefon-tartozékkal kapcsolatban. Tegnapi válaszuk szeppuku-közeli állapotba sodort, mert arra világított rá, hogy az újabb köcsög, akinek kiszignálták az ügyet, arra sem vette a fáradságot, hogy legutóbbi levelemet elolvassa, nemhogy utánanézzen az előzményeknek, az meg pláne nem jutott eszébe, hogy valamilyen megoldást keressen.
Tisztelt Szolgáltató! Az eddigi problémám mellé újabb felvetésem lenne. Nyári munkát keresek a gyerekeimnek, és arra gondoltam, remekül el tudnák látni Önöknél az ügyfélszolgálati teendőket, ugyanis az alapvető elvárásoknak megfelelnek: nagyon lusták, és soha semmiért nem vállalnak felelősséget. Talán hátrány lehet, hogy valamennyire ismerik a telefonokat és képesek korábbi e-maileket megtalálni a postafiókban. Négy gyerekről lenne szó, az ötödiket, a kétévest még nem ajánlom, de csak azért, mert nem tud sokáig egy helyben ülni.
Üdvözlettel:

6 megjegyzés:

  1. A gyerekmunkát nem bűntetik? Minden más szempontból Kajlák hamar átvennék a csoportvezetői, osztályvezetői, T-Mobil vezetői pozikat, így nem hinném, hogy felvennék őket a saját helyzetük kockáztatásával

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem állítottam h a T-Mobile-ról van szó :) Nevezhetnénk akár Marok-Telefon Bt.-nek is. Fene akar pereskedni.

      Törlés
    2. Jóóóó... nevezzük akkor őket THE-MOBILPHONE-nak? :D

      Törlés
  2. Dedet face to face ügyfélszolgálatra ajánlanám, vagy rögtön kommunikációs trénernek, pofavágásból kiválóan tudná oktatni az ezen a téren szerényebb képességű munavállalókat.

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. http://hu.wikipedia.org/wiki/Szeppuku

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.