"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. január 5., csütörtök

Egyke

Száz négyzetméteren bárhol játszhatna (mínusz a kamra meg a gardrób). De neeem, a dednek mindig pont azon az EGY négyzetméteren kell lenni, ami mellettem van. Akármit csinálok éppen.
Szül az ember öt gyereket, aztán végül visszajut az egyke-problémához.

26 megjegyzés:

  1. Rendszeresen felborítom. Amikor nem veszem észre h már megint mögöttem van.

    VálaszTörlés
  2. ezt én is el szoktam játszani kismicivel.
    este már úgy fogalmaztam, hoyg a véremet szívják. nem tudok úgy leülni, hogy ne landoljon azonnal egy az ölembe, aztán érkezik a másik is, és már ki is alakult egy jópofa kis konfliktus, hogy ki hol üljön. még bírom, két lábam van. de nem tudom mi lesz egy év múlva, amikor már bigi is követelni akar egy combot magának.

    VálaszTörlés
  3. Nahát, én azt hittem, ez csak az egykékre jellemző :) Amikor többen voltak, elég jól elgyilkolászták egymást nélkülem is.

    VálaszTörlés
  4. persze, általában ők is inkább gyilkolásszák egymást. hihetetlen dolgokra képesek. ha pszichológus lennék és igazán mögé látnék és nem csak tapogatóznék, akkor bepisilnék a gyönyörtől a mindennapi esettanulmányuktól. így viszont, simán csak agybajt kapok tőlük.

    VálaszTörlés
  5. Persze, tudom h az is borzasztó :) emlékszem néha bemenekültem a fürdőbe és magamra zártam az ajtót. Most viszont belépek a gardróbba a porszívóért, és amikor visszalépnék átesem a gyereken mert máris ott van.

    VálaszTörlés
  6. Szóval a gardrób a titok nyitja.

    VálaszTörlés
  7. Nem :) Ezt bármelyik helyiségnél meg tudja csinálni.

    VálaszTörlés
  8. :) Nem a ded titkát kerestem.

    VálaszTörlés
  9. csak nem az állandóan eltűnő porszívóét?

    VálaszTörlés
  10. :D Akkor ezentúl te fogsz porszívózni? Mármint nálatok.

    VálaszTörlés
  11. Állandóan? Egyszer volt ilyen. És azóta is ezzel szekáltok. :)
    És én (is) szoktam. Vagyis nekem kellene. És nagyon szoktam igyekezni. Nem mindig sikerül. :(

    VálaszTörlés
  12. Én a vasalással szoktam IGYEKEZNI. Pedig inkább vasalni kellene.

    VálaszTörlés
  13. Én azért most számoltam meg, hogy ez télleg 5 gyerek. ÖT! Értitek?! ÖT DARAB EMBERKEZDEMÉNY!
    Most még magamhoz kellejek térjek...
    Te tudtad, hogy te így most ötször szültél?!
    Mattot kaptam....

    VálaszTörlés
  14. Szerintem ez még nem tűnt fel neki. De hálás lesz, hogy most már tudja. :D

    VálaszTörlés
  15. Igazából volt erről egy bejegyzés, ami eszembe jutott, de most nem találom, remélem anyus megkeresi, ha abbahagyta a blog átalakítását.

    VálaszTörlés
  16. Tudtam, hogy más színe lesz mire bepötyögöm a kommentemet.. :D

    VálaszTörlés
  17. Ugye? Szerintem se vette még eddig észre, annyira el van foglalva a hátterezéssel...
    Apropo, ez nekem msot jobban teccik :)

    VálaszTörlés
  18. banyek, megint a gépet basztatja. :D hű a blog címéhez. :)

    VálaszTörlés
  19. Szemkápráztató, mi?? :) Nézzétek meg jól, mert lehet h már csak öt percig lesz ilyen :D

    VálaszTörlés
  20. najó, a véglegesnél szólj. :)

    VálaszTörlés
  21. Az élet folytonos változás... Csak a változás állandó... És még vannak ilyen bölcsességek.

    VálaszTörlés
  22. "Te tudtad, hogy te így most ötször szültél?!" :D :D :D Köszönöm. Eléggé feldobtad a napomat :D

    VálaszTörlés
  23. nekem ez a reggel-este -éjjelnappal háttér tetszik:-)

    amúgy kicsit visszakanyarodok, Vekerdy szokta mondani hogy egy normális gyerek szívja az anyja vérét és rágja a húsát, de néha az anyának el kell mennie, pihenésre, feltöltődésre van szüksége, hogy egy jól rágható anyát kapjon vissza a gyerek...

    VálaszTörlés
  24. Örülök :) nekem is tetszik. Akkor marad egy ideig :)

    VálaszTörlés
  25. Örülök, hogy feldobtam. :D
    Vannak infók amik "kicsit később" esnek le, de akkor nagyot szólnak... :S

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.