"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. január 30., hétfő

És ez még csak a kezdet

Megmostam a nagylányom haját. Aztán elgondolkodtam valamin, és kérdeztem a gyereket, hol tartok, bekentem-e már hajbalzsammal? Elszörnyedve nézett rám: "Anya, te ENNYIRE öreg vagy??"

9 megjegyzés:

  1. Még aznap képes voltam fokozni, mert lefekvéskor énistenemjóistenem, jóéjtpuszi, villanyoltás, aztán az ajtóból visszafordultam h "jaj imádkoztunk már?"...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj szegény, most biztosan aggódik miattad. :) Mit szólt erre?

      Törlés
    2. Remélem nem aggódik nagyon, mondtam neki h húsz éve is ilyen voltam.

      Törlés
    3. :)))) szerelmes anyus (oké, nekem most minden rózsaszín és gerlepáros :D)

      Törlés
    4. :) Nem. Vagyis igen, de ez nem attól van :)

      Törlés
  2. Én arra szoktam várni, mikor jár le a mosógép, aztán egy idő után csak feltűnik, hogy el sem indítottam, csak telipakoltam... Főzni is szoktam így. Felteszem, csak nem gyújtok alá...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Tényleg aggódom kicsit, mi lesz mondjuk harminc év múlva (ha megérem).

      Törlés
    2. Felírod egy cetlire, hogy mit kell vásárolnod és otthon felejted a cetlit. :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.