"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. január 4., szerda

Fák (fuck)

Elsején ünnepélyesen leszedtem a karácsonyfát, de még most is minden csupa tűlevél. Mondtam a Családfőnek, hogy én is a takarékosság híve vagyok, de ha idén majd olcsón akar fenyőt venni, akkor inkább legyen a fa félméteres, csak ne luc.
A kajla szobájában meg reggelente hangulatos avarszőnyeg takarja a padlót, mert az ősz végén beköltöztetett fikusz pár hete úgy döntött, nincs szüksége a fotoszintézishez ezerötszáz levélre, elég százötven is. Vagy ötven. Még nem tudom, mennyi marad rajta.

12 megjegyzés:

  1. Ez meg tök jó: http://www.urbanlegends.hu/2006/01/a-fuck-eredete/
    az a komment is, ami a wife "eredetét" magyarázza :)

    VálaszTörlés
  2. És a fél szobát elfoglalja. Ami addig nem nézett ki rosszul, amíg zöld volt.

    VálaszTörlés
  3. :D próbáltam elképzelni milyen lehet most, de nem nagyon megy.

    VálaszTörlés
  4. Mint egy papagájkalitka. Abban vannak ilyen kopár ülőágak.

    VálaszTörlés
  5. :D kellene vennetek egy papagályt. A ded biztosan nagyon örülne neki. És attól sem kellene félni, hogy úgy jár, mint Tivadar.

    VálaszTörlés
  6. nálunk ma van fabontás. minden tiszta tűlevél, úgyhogy nem halogatom tovább. egy virágot meg én is kinyírtam a két ünnep között...

    VálaszTörlés
  7. Gondolom a helyváltoztatás ellen demonstrál ezzel :( Persze nem tudom mit szólna, ha kint hagytam volna télre a teraszon Tivadar mellett...

    VálaszTörlés
  8. Én vízkeresztig megtartom a kis csunyuskánkat... Még olyan szépek rajta a kievett szaloncukros papírok... :D
    (előbb meg nincs idő leszedni, fikusz nem leheten eledele Tivadarnak?)

    VálaszTörlés
  9. Azért ENNYIRE ne szeressétek Tivadart :D
    http://www.novenykatalogus.hu/noveny/ficus_benjamina/?nid=17021
    http://www.nlcafe.hu/otthon/20080328/a_legmergezobb_szobanovenyek/

    VálaszTörlés
  10. Jaj erről jut eszembe, tegnap reggel egy néni épp egy taxusról szedte le a bogyókat, azóta is bánt, hogy nem kérdeztem meg tőle kit akar megmérgezni. Bár tudom nem illik mások dolgába belepofázni az utcán.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.