"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. január 16., hétfő

Fapados utazás

A világ körüli utazásból csak két helyszín maradt meg. Szerencsére.
Olcsó élelmiszerboltot keresve mentünk ahhoz a chicagói toronyházhoz. Félek a liftekben, főleg a páternoszterben, de a többiben is, ha lehet inkább felgyalogolok, ám itt nem lehetett. Régebbi toronyház volt és ócska lift, ehhez képest iszonyatos sebességgel haladt. Két oldalt nyitott, miért is ne, és végig úgy éreztem, a ded ki fog repülni a kezemből. Aztán még át is kellett szállni, egy még vacakabb és még szűkebb liftbe. Remegő lábakkal léptem ki a legfelső emeleten. A bolt a legeslegsilányabb hazai pincediszkontokat idézte, kicsi volt, sötét, mosóporszagú, teszkógazdaságos kajákkal és leárazott könyvekkel. Nem vettem semmit, csak nézegettem a könyveket és rettegtem a visszaúttól. Amire hála Istennek nem emlékszem.
A másik álomfoszlány Skócia. Vagy Írország. (?) Gyönyörű volt. Csupa zöld. Egy folyóhoz értünk. Mondták, hogy hamarosan jön a komp, de elég drága. Erre a Családfő kijelentette, hogy akkor inkább átúszunk. Bokáig belegázoltam a vízbe, jéghideg volt. A folyó pedig széles. Na én ebben ugyan nem fogok úszni! De azért elkezdtem edzeni a sekély részen. Ruhában... Még jó, hogy hatkor ébreszteni kellett a gyerekeket.

14 megjegyzés:

  1. ...mert jött volna Loch Nessi szörny :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Vagy a folyami tesója. Esetleg a komp, anyagi romlásba döntve a Családfőt :D

      Törlés
  2. Igaza volt az Emberednek, (lásd s szomorú aktualitást) mostanában már a luxus hajók se biztonságosak...a kompok meg már rég nem.

    (mj. a blog olvasottságnak jobbat tett volna ha nem ruhában úszkálsz. máskor álmodj valami bulvárosabbat!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hiszem h javítaná az olvasottságomat ha ruha nélkül úszkálnék. Legföljebb a katasztrófa-turisták jönnének, ahogy motyi szokta mondani.

      Törlés
  3. Engem nem szeret a blogspotod. 10 esetből 1x tudok hozzászólni.

    Legközelebb inkább aludj utazgatás helyett, az pihentetőbb. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De hát miért, MIÉRT??? Mit tegyek ezzel a vacakkal?? :( Brühühü.

      Törlés
    2. ...És akkor most legközelebb kilenc bejegyzés múlva fogsz hozzászólni?? :(

      Törlés
    3. Engem mindig beenged, bárhonnan is jövök.

      Törlés
    4. Amugy engem is, csak én még nemigen hasznátam ki.

      Törlés
    5. ...ha ez körkérdés volt, akkor velem sincs problémája

      Törlés
    6. Nagyon örülök h Mindhárman tudtok hozzám kommentelni :D

      Törlés
  4. teszt, hogy hogy lehet ide irni...:)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.