"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. január 3., kedd

Heuréka

Na, ki ugrándozott tegnap mint egy kerge kecske, azt kiabálva, hogy "SIKERÜLT, MEGCSINÁLTAM!!!", na ki? És ki aludt el aztán önelégült vigyorral az arcán, na ki? Hát én. Mentségemre: rég ért ekkora sikerélmény. Vagy egyáltalán bármilyen sikerélmény. (Leszámítva a múlt heti káposztasalátát - a savanyúkáposztához kevertem egy fej felaprított vöröshagymát, egy fej széttört fokhagymát, köménymagot és cukros-sós vizet - rég ettem ilyen finomat, viszont Shrek lehelete friss tavaszi szellő az enyémhez képest.)
De az, hogy teljesen egyedül megtaláltam a módját, hogy áthozzam a blog.hu-ról az összes bejegyzést ezerkétszáz kommenttel együtt... Csodabruckner Csodaszigfrid. Csodaén.
(Jó, jó, kedves informatikus barátaimnak ez nyilván smafu, csak sajnos kedves informatikus barátaim nem segítettek, így most nem az ő vállukat veregetem, hanem a sajátomat.)

11 megjegyzés:

  1. Csodaanyus HEURÉKA! Gratulálok!
    Csodaén: mi a nyavalyát jelent, hogy jelölj ki egy profilt (az enyém nagyon csinoska, de fényképet sem tudok küldeni). Mi vagyok én: a mesebeli királyfi, hogy újabb és újabb akadályokon kell átküzdeni magam???

    VálaszTörlés
  2. Sikerült, egyszerűen zseni vagyok, hajnali 8-kor!!!!

    VálaszTörlés
  3. :D Pedig azt hittem, már az összes akadályt elhárítottam :) Kicsit félek is a trolloktól :(

    VálaszTörlés
  4. Trollok néha kellenek.

    Az jelent valamit, hogy van olyan bejegyzés ahol csak szittyazoli kommentjei jöttek át? :D

    VálaszTörlés
  5. Ha már szittyazoli nem jön ide, legalább a kommentjei ugye... :(

    VálaszTörlés
  6. Három órája küszködöm a háttérrel, most tényleg S.O.S. !!!
    Mert ahhoz, hogy ne kelljen mozaikolni, ahhoz legalább 1800x1600 pixeles kép kell, viszont max 300 kilós képet lehet feltölteni :(

    VálaszTörlés
  7. :) és a radar az most lesz-e vagy se? :)

    (így már csökkenten érzem a nekrofilia utáni vágyam)

    VálaszTörlés
  8. Le kell kicsinyíteni. Ez a háttér is nagyon szép.

    Minden költözés veszteséggel jár.

    VálaszTörlés
  9. Akármikor idejövök mindig új a háttér. De az benne a jó, hogy mind tök jó :)

    VálaszTörlés
  10. Jó, tetszik! :-)))
    Junik

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.