"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. január 11., szerda

Higiénia

Rendet csináltam a kajla szobájában. Hiba volt. Megtaláltam például a fogkeféjét, amit két hete (!!!) hozott haza a cserkészportyáról.
- Miért van ez még mindig itt?
- Mert lusta voltam kivinni a fürdőbe.
- És azóta nem mosol fogat???
- De. Az ujjammal.

9 megjegyzés:

  1. a praktikus gondolkodású kiscserkész, minden helyzetben "feltalálja" magát

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én inkább a gondolkodás teljes hiányát látom :)

      Törlés
  2. :D Nem is kellett volna írnod, hogy melyik fiadról van szó :) tudtuk volna, hogy a kajla :)

    VálaszTörlés
  3. De legalább mosott. :)
    Azért a kamaszkor nem egyszerű.

    Tök jó, hogy lett válaszgomb. Kár, h egyszerre csak egy embernek lehet válaszolni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem én csináltam. Egyszer csak itt volt.

      Törlés
    2. Nem akarsz te is átköltözni? Csak az olvasók felét veszítettem el :)

      Törlés
    3. :)

      Nekem nem nagyon vannak lapuló olvasóim, az aktívakról pedig nem szívesen mondanék le, megszoktam a jelenlétüket.

      Gondolkoztam rajta, hogy megkérdezem, h maradjak-e, lehet, hogy macerás mindig belépni a blog.hu-ra, talán ott a legszigorúbb és bonyolultabb a kommentelés, aztán mégis mennyi hülye van.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.