"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. január 18., szerda

Hogyan buktam kétszáz forintot az Ikeában

Világos, hogy annál sokkal többet buktam, mert megint vettem pár lófaszkát, de csak a kétszáz forint fáj. Az sem nagyon. Viszont egy többlépcsős cselekvéssor következtében buktam el, amelyből kiderül, hogy kitől örökölte kajla fiam a kajlaságát.
(Aki már mocskosul unja az ikeás történeteket, az hagyja ki, a többiektől is elnézést kérek, de nem olyan mozgalmas az életem, hogy amikor végre eljutok valahová, ne írjak róla...)
Szóval az Örs vezér téri áruházba mentem, mert nincs messze a munkahelyemtől - igen, nekem még van az is, és visszavárnak, és tök jó olykor benézni hozzájuk. Mázlista vagyok. Komolyan.
Nem kedvelem ennek a parkolóját, mert nyomasztóan sötét és fizetős mélygarázs. (Vagyis az első óra ingyen van, aztán megkezdett óránként kétszáz forint, kivéve, ha tízezer forint fölött vásárol az ember.)

  1. Először megtettem három (!) kört egy közeli lakótelepen - ott szoktunk néha megállni, mert előfordul, hogy a mélygarázsban már nincs hely. De nem találtam szabad parkolót, ezért maradt az ikeás garázs. A cédulán jól megnéztem, mikor jár le az egy óra.
  2. Még húsz percem volt, amikor beálltam a sorba a pénztárnál. Csakhogy előttem valaki vett egy komplett hálószobát... Végre én következtem. Nem tűnt fel, hogy viszonylag alacsony az összeg, ám amint bepakoltam a cuccokat a táskába, egy dolog hiányzott. Körülnéztem, ott lapult a bevásárlókocsi alján. Nem vagyok sem szent, sem milliárdos, bevallom átfutott az agyamon, hogy ezt akkor most törzsvásárlónak járó ajándéknak tekintem. Esküszöm, csak három másodperc volt. Aztán visszamentem a pénztárhoz. Valahogy dicséretet, köszönetet vártam amiért ilyen marha tisztességesen viselkedem, ehelyett a srác szigorúan közölte, nagy szerencsém van, hogy a biztonsági őr nem kapott el. Szívesen, mondtam. A lényeg, hogy ismét értékes perceket veszítettem.
  3. Kifelé menet megláttam a facsartnarancslé-automatát és rájöttem, hogy szomjas vagyok. Kotorásztam a pénztárcámban, de nem bírtam összeszedni elegendő aprót. Újabb drága idő.
  4. Egy darabig gondolkodtam, melyik parkolóautomatát válasszam a négy közül, aztán hosszan bámultam amit kiírt - 2 azaz KETTŐ perccel léptem túl az egy órát! Valahogy összekapartam kétszáz forintnyi aprót és dühösen beszórtam a pénznyelőbe. Bezzeg, ha nem töprengek rajta, hogy melyik a legszebb parkolóautomata, ha nem bénázok a narancslé miatt, ha nem kétszer fizetek a pénztárnál... Basszus, hiszen a két blokk ÖSSZESEN több, mint tízezer!!!...
Na így buktam el (duplán) az ingyenes parkolást.
Legközelebb inkább megyek még néhány kört a lakótelepen.

20 megjegyzés:

  1. :DDDD szeretünk, anyus! :DDD

    VálaszTörlés
  2. anyus "megvilágosodása" az ikejában

    VálaszTörlés
  3. :D Szeretjük Kajla génjeit :D

    VálaszTörlés
  4. Velem ugyanez tortent az IKEAban (nem a parkolos resze), annyi kulonbseggel, hogy en ki is pakoltam a cuccot, csak vmibe belecsuszott, es nem blokkoltak be, es nemhogy nem koszontek meg, de visszakuldtek az eszmeletlen hosszu sor vegere megegyszer sorbanallni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor Te is szerencsés vagy, mert nem a biztonsági őr kapott el :) A pénztáros azt mondta, az ilyen esetekre utaznak, mert pluszpénz jár érte. Lehet h nem lettem volna túl kedves ha berángatnak az irodába és jegyzőkönyvezik h loptam, mert miközben pakoltam a szalagra a gyerek visított a kutyabáb miatt amit el kellett vennem tőle, és ki akart esni a kocsiból, szóval lehet h nem tudtam tökéletesen koncentrálni...

      Törlés
    2. Sot, en duplan szerencses, mert miutan ugy dontottom, onhibamon kivul nem allom vegig a sort, aminek a penztartol nem is latszott a vege(karacsony elotti finish), atmentem egy masik penztarhoz, elmondtam a penztarosnak a bajom, aki bocsanatot kert, (!) megkoszonte, h visszajottem (!!) es azonnal blokkolt (!!!)

      Törlés
    3. :) és aztán kirúgták :)

      Törlés
    4. Egyszer kértük h segítsenek már egy dögnehéz dobozt leszedni mert velünk van a baba és őt is fogni kell, mire felvilágosítottak h a raktár önkiszolgáló.

      Törlés
  5. Jé, hasonló velünk is megtörtént. Mi is kaptunk ajándékot (20.000 felett vásároltunk), egy zacskó kampót. Még jó, hogy nem látta a b. őr.
    Lehet, hogy ő rakta oda, provokációként. Most itthon van, bár nem tudom mire lehetne használni, de jobban örültem neki, mint a sok lófaszkának.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, a kis kampók nagyon praktikusak :) Fel lehet rá akasztani bármit. Persze előbb találni kell egy helyet, amire a kampót fel lehet akasztani.

      Törlés
  6. Nem tudom, hogy csinálta Kajla - de bennünk is van a génjeiből. Mi dettó ugyanígy buktunk (annó) a parkoláson.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Szívesen lennék egy-két napig parkolóautomata ott, jókat röhögnék a sok hülyén. (Már bocs.)

      Törlés
  7. Röhögni csak a vesztesnek illendő (magán).

    ...ez melyik időszámítás itt Nálad kommentfalon...három óra eltérés az kb.a Moszvai idő. (csak nem ott vagytok Apussal edzőtáborban?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jé tényleg. Majd megnézem, lehet h a kommentek idejét külön kell beállítani??

      Törlés
    2. Pedig budapesti időzónára van állítva. Nem értem.

      Törlés
    3. gyanús ez nekem. még csak lovas képedet láttam - lehet valójában egy kozák blogügynöknő vagy...csak szédítesz minket. ez ikeás dolog is csak valami "fedőtörténet".

      Törlés
    4. Azért ennél dögösebb karaktert találnék ki magamnak :)

      Törlés
  8. ... a múltkoriban megkérdeztem egy biztonsági őrt a...(mindegy hol)...merre van valami "lófaszka" - készségesen megmutatta...erre előjött egy dagadt nő valahonnan és kurvára lecseszte az őreget..."tisztelt uram ön most, biztonsági őr, vagy információs...mert ha...stb. stb. próbáltam fínoman védeni az a palit de nem sok értelme volta.(szívesen küldtem volna el a csajt a picsába...de félő, azzal félő főleg nem használtam volna a "segítőmnek".

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Félt a nő h kiderül h rá nincs szükség.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.