"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. január 10., kedd

Még egy kis víz

Amíg mi a termálban áztattuk magunkat, jött a Szolgáltató a vízórát leolvasni. Először hétvégén, amikor senki nem volt itthon, aztán hétfő délután. Szerencsére a kajla már hazaért a suliból, mert különben biztosan kezdődött volna a cirkusz, amiért nem tettük lehetővé az évi rendes leolvasást. De a Szolgáltatónak semmi sem jó, alaposan kioktatta a kajlát, hogy máskor ne nyisson ajtót idegennek amikor nincsenek itthon a szülei...

12 megjegyzés:

  1. :)
    ...elképzeltem Kajlát amint épp kioktatja "valaki".

    VálaszTörlés
  2. :) És persze azt sem tudta h hol a vízóra.

    VálaszTörlés
  3. És a múlt csütörtökön azzal jött haza h képzeljük, a hétvégén elzárják a meleg vizet. Először felvilágosítottam h a meleg vizet itt bent a lakásban a cirko melegítő csinálja, szóval nem tudják elzárni, aztán kimentem vele a lépcsőházba és együtt elolvastuk a tájékoztató kiírást arról h a HIDEG VÍZ órát fogják leolvasni.

    VálaszTörlés
  4. Toma, gondolom, szegény néni nem ismerte a kajlát :)

    VálaszTörlés
  5. ...de most már ismeri.
    ...szegény drága kis anyósom hasonló. úgy tíz tizenöt éve megkértem érdeklődjön meg nekem valami tényleg fontosat...ő megérdeklődte és meg is le is tárgyalte meg is szervezte az egészet. mondta Horvát úr fog várni a Tűzoltó utcában x időpontban...az időpont jó volt...csak Szabó úr volt az illető és a Tüzér utcában várt.

    ...de megoldottam.

    VálaszTörlés
  6. én rettegek a vízóra-leolvasós faszitól. volt már, hogy nem engedtem be, amikor láttam a kukucskálón, hogy ő az.

    VálaszTörlés
  7. a van rajtad sapka, meg a nincs rajtad sapka tipikus esete. ha beengeded az a baj, ha nem engeded az a baj.

    VálaszTörlés
  8. a van rajtad sapka, meg a nincs rajtad sapka tipikus esete. ha beengeded az a baj, ha nem engeded az a baj.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.