"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. január 29., vasárnap

Motymotynak és szittyazolinak ajánlva

Tegnap tepsihátán sütöttem pizzát.
Most következik a dolog anti-gasztroblogger része: azért úgy, mert pizzasütőm nincs, a nagy, lapos tepsim pedig két hónapja a teraszon van, mert annyira ráégett valami, hogy eddig nem volt lelkierőm levakarni róla.
És nyilván gyakran készítek gyúrt tésztát, mert legalább öt percig kerestem a sodrófámat.

18 megjegyzés:

  1. Nekem nincs is sodrófám, boros üveggel szoktam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hittem martinissel... :D

      Törlés
    2. Neeeeem... az nem elég hengeres :D Egy jófajta alkoholistánál mindig van boros üveg is..

      A legjobb sodráshoz a Degenfeld-ék Muscat Lunel-jének a palackja. A bor is isteni, az üveg meg sodrásra teremtődött :D

      Törlés
    3. :)...tudtam, hogy ha elég türelmes leszek találok veled közös kapcsolódási pontot.

      Törlés
    4. anyus@: mindig is szerettem volna erkélyt, de most, hogy ezt az újabb fajta hasznosítását is elárultad: még jobban szeretnék.

      Törlés
    5. ...ezt tképpen nem ide akartam írni. (csak anyusnak úgy általánosságba.)

      Törlés
    6. Sajnos a mi teraszunk elég jól látható a társasház összes lakásából, szóval elég ciki a dolog. De holnap megoldom. Kidobom :D

      Törlés
  2. Nem is értem miért nekünk ajánlod, nekem van pizzasütőm. :D

    Végül minek a hátán sütötted meg?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy üvegtepsi hátán :)
      Ha nem vagytok, sosem jut eszembe.

      Törlés
    2. Úgyhogy lehet ki is dobom a lapos tepsimet :)

      Törlés
  3. Milyen az a "pizzasütő"? Nekem sincs, én hol a hátán, hol a tepsiben sütőm...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ilyen kerek forma... de ezt motyi jobban tudja, mert ugye neki van :)

      Törlés
    2. Amit én örököltem, annak lukak vannak az alján. Gondolom azért, hogy ropogós legyen. És kerek.

      Törlés
  4. arra jutottam, a bejegyzés és kommnetek elolvasása után:ha ez embernek (vagy jobb híján az asszonynak) van otthon egy üveg bora és egy üvegtepsije (egy üvegtepsije?) nincs az a konyhai vészhelyzet amit ne tudna megoldani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. így akartam "(egy üveg tepsije)".
      ...mindegy, elég hülye poén lett volna úgy is.

      Törlés
    2. Az "egy üveg tepsit" nem volt könnyű vizualizálni. De sikerült :)

      Törlés
    3. mert korunk gyermekei roppant kreatívak :D

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.