"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. január 2., hétfő

Pályázat

Egyelőre ez lesz a háttér.
Nekem tetszik. Ha nektek nem, akkor javasoljatok mást, várom a linkeket.
Bármi lehet, ami szerintetek illene hozzám.
A mostani tapétát a nyertes képre cserélem.
De nem biztos, hogy lesz nyertes kép.
Hajrá!

37 megjegyzés:

  1. Az utolsó előtti mondat a kedvencem.. :)

    VálaszTörlés
  2. :S
    Jó, idetaláltam, de attól még puffogok... mi lesz így a rajongoi klubbal?!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ügyes vagy :) Rajongani meg itt is lehet :))

    VálaszTörlés
  4. Hát bonyolultabb... nem látom a reagálásokat.... ciki.... :(

    VálaszTörlés
  5. (nem tudod, úgy beállítani a kommentelést, hogy kapjunk értesítést arról, ha vki hozzászólt? az nekem is segítség lenne, köszi! )

    VálaszTörlés
  6. Miért, te be tudod úgy állítani? :)

    VálaszTörlés
  7. És h miért pont órák? Hát senki nem látja az összefüggést a blog címe és eközött?? :)

    VálaszTörlés
  8. A kérdés nem csak az, hogy látjuk-e, hanem, hogy akarjuk-e látni?

    VálaszTörlés
  9. anyus órákon át basztatja a gépet? :D
    (én nem tudom, hogy tudom-e, de pl más blogspotos blogok meg szokják kérdezni, hogy értesítsen-e ha új megjegyzés érkezik ahhoz a poszthoz. é én meg szoktam kérni szépen, hogy igen. és akkor értesít szépen :) )

    VálaszTörlés
  10. Mint ahogy az is kérdés, hogy érted-e, hogy mit akartam ezzel mondani, vagy csak nem akarod érteni. :)

    VálaszTörlés
  11. Kedves cucka, elárulom h a te blogod még a büdös életben nem kérdezett tőlem semmit :( Pedig én is örülnék egy ilyen értesítésnek...

    VálaszTörlés
  12. Cucka itt lent meg lehet vmi gombot nyomni. Nekem most azt írja leiratkozás, lehet mindjárt megnyomom, nem szeretek magamtól állandóan emilt kapni.

    VálaszTörlés
  13. Persze, csak iratkozzatok le, hagyjatok el örökre, pá, menjetek csak, agyő... (Színpadiasan el.)

    VálaszTörlés
  14. Eeeeel? és minket meg itt hagysz az óráiddal??

    VálaszTörlés
  15. ahhá, köszi, akkor egy-egy, mert én meg fel. :)

    VálaszTörlés
  16. és most már kommentelni se enged...

    VálaszTörlés
  17. ez kész...
    elmegyek pihenni
    sok volt mára az újdonságból

    VálaszTörlés
  18. Azért azt valld be, hogy egy óramentes háttérre még vágysz. :)

    VálaszTörlés
  19. Nemsokára viszem a gyereket a kollégiumba. De EGY ÓRA múlva itt vagyok höhöhö.

    VálaszTörlés
  20. Azért elég vicces h mindenki csak fikázza a tapétámat, de még senki nem hozott másikat :)

    VálaszTörlés
  21. Mert vannak emberek akik dolgoznának, ha nem forgatnád a feje tetejére a kis életüket. :)

    VálaszTörlés
  22. http://pixelgirlpresents.com/images/desktops/jake_sarah/colorcat_1024.gif

    VálaszTörlés
  23. Köszönöm. Reménykedj h csak te pályázol.

    VálaszTörlés
  24. Csak egyszer lehet pályázni? Mert akkor nem keresek tovább.

    VálaszTörlés
  25. Több pályaműved is lehet.

    VálaszTörlés
  26. http://wallpaperart.org/2010/05/flying-mouse-wallpapers/

    VálaszTörlés
  27. jelen állapotomban az engem is érzékenyen érintett. :)

    VálaszTörlés
  28. Pedig semmi célzás nem volt, cucka.

    A tehén elég vicces. :) Kár, hogy te sem szereted a tejet.

    de van gurulós lábú kacsa is. http://wallpaperart.org/2011/10/systemkings-wallpapers/

    meg egy csomó más is.

    VálaszTörlés
  29. Mi ez a rabosított motívum? Nem kezded túl pesszimistán az évet?

    VálaszTörlés
  30. Ez a névtelen (Manyo) voltam, mert másként nem tudtam hozzászólni. Így elég titokzatos lesz a dolog.

    VálaszTörlés
  31. A névtelen én voltam, de talán most mát tudom, mit kell csinálni (lányom felvilágosított).

    VálaszTörlés
  32. Pesszimista? Dehogy! Nem életfogytiglan :)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.